Jealousy - překlad

714 37 6
                                    

Protože jsem minulý měsíc nic nepřidala, tak jsem se to teď snažila nahradit alespoň tímhle volným překladem. Je to dost volnej překlad, protože přeložit nějaké fráze aby se zachoval „vtip" byl fakt oříšek:D (Takže vím, že něco zní fakt divně, ale snažila jsem se) A taky ta story byla původně G!P, ale já G!P nesnáším, tak jsem to trochu předělala:D ale originál je jinak od: LoveYou006

A ještě... napadlo mě, že bych třeba další Camren mohla zasadit do jiného světa, třeba do středověku, nebo tak... co vy na to?

Camila sledovala, jak její přítelkyně mluví se skupinou dívek. Stojíc vedle starého Jukeboxu v rohu místnosti, Lauren ho používala, aby vyrovnala rovnováhu, když se o něj opírala. Pár dívek se zasmálo, jedna z nich se dotkla Laureniné ruky, když se zahihňala. Něco, na co si pohled Camila neužívala.

„Proč k ní nedojdeš a nepromluvíš s ní?" Její nejlepší kamarádka navrhla, když si dopřávala doušek jejího drinku.

„Dinah, víš, že já nerada mluvím s takovými holkami." Zasténala Camila. Byla to pravda, Camila nikdy moc neměla ráda trávení času s koketními holkami. Něco kolem nich si stále vyžadovala pozornost a jak je krmily tvé hladové pohledy, to Camila nemusela.

„Dobře, ale je sakra jistý, že sedět tady a koukat na ni, nepomáhá." Komentovala Dinah a uchechtla se.

Jedna z dívek, která stála s její přítelkyní – Ally přišla ke Camile. Ally nebyla flirtující typ. Ale Camila prosila svou kamarádku, aby tam došla a prověřila to, když byla dostatečně malá a mohla se vmíchat do davu.

„Tvoje přítelkyně je něco jiného, Mila." Ally zatřepala svou hlavou, vklouzávajíc na stoličku, nalevo od Camily, Dinah seděla napravo.

„Ugh. Proč mi to dělá?" Zasténala Camila, pokládajíc svou hlavu na vrchol svých rukou, které složila na stůl. Možná, protože sex je vždy úžasný, po tom, co vidí, jak žárlíš, komentovala Camila. Způsobujíc úšklebek na jejích rtech, ale rychle spadl, když uslyšela známý smích.

Lauren.

Camila zvedla svou hlavu a otočila se směrem k hlasitému nakažlivému smíchu, úsměv se linul na jejich rtech. „Damn, Mila. Je to špatné, ale ty stejně dokážeš tady sedět a koukat se, jak tupě flirtuje. Nabízím ti svou oporu." Normani, jedna z jejich kamarádek ze školy, která také pracovala ve večerce, v které právě byly, komentovala z pod pultu. Právě utírala linku, zatímco mluvila s jejími přáteli.

„Ona neflirtuje." Zaprotestovala Camila. Jo, flirtuje, ty idiote. „Je jen přátelská."

„Jo, tak přátelská, jako Austin včera na párty."

„Okay, to není vtipný. Opravdu jsem si myslela, že Lauren praští s jeho obličejem o kapotu auta." Konstatovala Ally, používajíc svůj ukazováček, aby kroužila prstem po okraji sklenice, když se dívala mezi Normani a Dinah, které si vyměňovaly pohledy mezi sebou.

Pouze zmínka o včerejší noci způsobila chvění na Camiliném těle. Ona a ostatní šly včera na párty, užívat si volný čas, opít se a tancovat na hlasitou muziku. Dokud, Camila nepotřebovala požít toalety, cítila se trochu podnapile, nemohla najít svou přítelkyni v rozmazaném davu, a tak se rozhodla jít sama.

Když byla na cestě ke schodišti, Austin ji chytnul a snažil se jí odtáhnout. Dokonce ji přitlačil ke zdi, tvrdě chytajíc její zápěstí. Jako vždy, Lauren ji přišla zachránit, vlekla Austina za límec ven před její auto.

CAMREN - jednodílovkyKde žijí příběhy. Začni objevovat