Odama çıkıp hemen üstümü değiştirdim daha sonra kendimi yatağa atıp Doğa'yı aradım.
Aranılan;Doğa♡...
-Efendim Beste?
-Naber kanka?
-İyiyim sen hayırdır birşey mi oldu?
......ona geçen bütün olayları anlattım.
-Kanka nasıl bu kadar hızlı aşık oldun sen ya?
-Bilmiyorum Doğa bir anda oldu yarın yine buluşucaz Emreyle sende gelsene.
-Tamam okulda konuşuruz hadi öptüm.
-Tamam,bende.
Telefonu kapatıp yorganımın altına girdim.
Sabah hazırlanıp okula gittiğimde Emre ve Doğa beraberlerdi.Biz grupça okula erken gittiğimiz için de pek fazla kişi olmazdı. Onları yalnız bırakmaya karar verip gözükmeden yukarı çıktım.Sınıfın boş olacağını düşünerek rahatça sınıfa girmişken en arka sırada Furkan'ı görünce ürktüm.
-Selam Beste.
-Selam.Ne işin var senin sabah sabah burda?Genelde pek erken gelmezsin.
-Bu aralar canım sıkılıyor evde bende erkenden geliyorum.
-Hmm anladım.
-Hadi çantanı bırakta kantine inelim.
-Tamam bana uyar.
Çantamı bıraktıktan sonra kantine inip kendimize Alpella aldık.
Daha servislerin gelmesine 15-20 dakika vardı bizde Furkan ile bahçede gezdik.Ders başladığında sıkıntıdan patlamak üzereydim.Biraz Emre'ye sataşmaya karar verip sıraya "Doğa&Emre Ship Ship"yazdım.
Ortaokuldan beri arkadaşım oldukları için ikisininde birbirine aşık olduğunu biliyordum ama hala kanka gibi davranmakta ısrar edip beni shiplemekten bıktırmışlardı.
Doğa arka sırada olduğu için görmüş olmalıydı ki beni eliyle sertçe dürttü.
Sonra Emre'ye yaklaşıp sessizce;
-Oğlum açıl artık kıza valla gına geldi.
-Ay Beste sen açıldında ne oldu?
-Benim ki beni sevmiyordu en azından Doğa'nın seni sevdiğini biliyoruz.
Der demez hocanın o yüksek ve kuvvetli sesini duydum.
-Sarsılmaz!Sus kızım artık.Kim otutturdu sizi böyle?
-Sınıf öğretmeni oturttu hocam.
-Tamam ben değiştiriyorum.Bu ne böyle kankanla yan yana valla saçmalık.
-Tamam hocam değiştirin.
-Dur bakıyım bi...Mert kalk oğlum Furkan'ın yanından Beste geç kızım Furkan'la beraber otur bir daha da sesini duymıyım şimdilik kitaplarını al geri kalanını teneffüste toplarsın.
-Tamam hocam.
Diyip arka sıraya doğru kitaplarımla beraber ilerledim.Furkan sırıtarak bana bakarken çok hoş gözüküyordu.
-Ne oldu ayrıldın kankandan.
Dedi hafif gülerek.
-Ee olsun yapıcak birşey yok.
Dedim bende.
Daha sonra sessizce dersi dinledik zaten 3 dakika sonra da zil çaldı.
Furkanla beraber herkes çıktıktan sonra aşağıya indik ve beraber bahçeyi turladık.
Muhabbet edip yürümeye devam ederken Aras yanımıza geldi.
-Beste bi gelir misin?
-Neden?
-Birşey sorucam bir gel.
-Sor burda işte.
-Yabancının yanında mı sorucam gel dedim.
-Yabancı derken?
-Üf gel işte uzatma.
-Tamam.Ben geliyorum hemen beni bekler misin?
-Tabii ki beklerim.
....
-Efendim Aras neymiş bu kadar önemli olan şey?
-Bu çocukla aranda ne var?
-Sanane.
-Ne demek banane ne var?
-Ya sa-na-ne.Sen beni sevmiyorsun ben seni sevmiyorum. Bu seni ne ilgilendirir.
-Beni sevmiyorsun ha?
-Aynen seni sevmiyorum.
-O çocukla seni görünce içim acıyor.
-Benim de seni o Gizem'le görünce acıyordu,ayrıca bir insanın sevmediği bir kişi için canı acımaz.
-Ama ben seni seviyorum.
-Ben seni sevmiyorum 3 yıldan beri şimdi mi aklına geldi.
Dedim sinirle.Furkan gelip kolumdan tuttu ve beni yanına doğru çekip
"Gidelim sevgilim."dedi.
Kalbim 200 atsada belli etmeden ilerledim.
Aklımdan geçirdim sınıfa çıkana kadar;
Niye sevgilim dedi ki acaba?
Beni ondan korumak için mi yoksa bana açılcak mı?
Sessizce eli omzumda sınıfa yürürken önümüze bir anda Doğa ve Emre çıktı.
-Ooo siz hayırdır?
-Ne ara Beste yaa?
-Baya yakışmışsınız ama.
-Shiplemeden olmaz.
Diye kendi aralarında konuşurken ilk önce birbirimize baktık daha sonra gülüp yürümeye devam ettik.
Servisler gelmeye başladığında sınıfa çıkıp sıramıza oturduk.
Sonunda dayanamayıp
-Neden öyle dedin?
-Çünkü seni sinir etti hatta 3 yıldan beri etmeye de devam ediyordu artık sinir olması gereken kişi değişti o yüzden. Umarım kızmamışsındır.
-Hayır ne alaka niye kızıyım ki aksine teşekkür ederim.
Diyip sarıldım.
O da bana sarıldı.
Gözlerimi kapatıp kokusunu içime çektiğimde kendime gelmiş gibi oldum.
Kapının açılmasıyla ayrılıp sandalyelerimizde doğrulduk.