Když se to Evininy rodiče dozvěděli od tajného zdroje,Eva došla domů. Doma se s ní nikdo nebavil,Eva měla strach co se stalo. Rodiče jí nechtěli nic říct,ale kyž Eva zalezla do svého pokoje vzala si mobil a lehla si s mobilem na postel a v telefoně viděla zprávu od svého ex přítele Adama,Eva si "řekla" co ten SKURVENEJ ČURÁK zase chce,Eva se podívala na zprávu a tam viděla.
Ahojda tak co doma moje malá kočko
Jak se bavíš baby
Tvojí rodiče se to dozvěděli ode mě
Miluju tě tvůj ex přítel Adam😍😜
Když si to Eva dočetla vstala z postele zahodila mobil na postel a šla za rodiči si promluvit. Eva došla za rodiči a začala brečet a řvát na ně sprostými slovy:KURVA,PIČA proč jste mi neřekli že vám to řekl můj bývalí přítel Adam. Evu nasralo to že rodiče se baví s Evininými kamarádi a s Evou si povídat nechtějí. Eva byla strašně naštvaná v tom když Eva byla hodně moc nasraná zavolala Davidovi jestli by se k němu nemohla na chvíli odstěhovat že doma se po Evě řve a vhbec se jí David nedivyl spíš ji v tom podporoval, když se zeptala znovu jestli se k němu může na pár dnů odstěhovat a David řekl Evě:kotě víš co zbal si pár věcí co potřebuješ za chvíli se pro tebe stavím ven nechoď zazvoním a ty mi půkdeš normálně otevřít a tu zbalenou kabelu necháš u sebe v pokoji a já ti ji vezmu a s rodiči neluč MILUJU TĚ LÁSKO MOJE JEDINÁ. Když David dojel a zazvonil Eva mu zase letěla otevřít tak jako když přišel po prvé pěkně ho přivítala a David se ptal jestli teda může do vnitř a Eva souhlasila. Když došli do Evininého pokoje tak David viděl na postely jednu velkou černobílou cestovní kabelu. David se divil že má Eva tak velkou a těžkou kabelu, podíval se na Evu a zeptal se ji jestli tam má je to potřebné. Když vyšli z domu Eva si šla sednout di předu vedle řidiče a David mezitím dal do kufru auta velkou cestovní kabelu, když David došel a sedl si na místo řidiče řekl Evě at se připoutá Eva udělala to co jí David řekl. Když byli připouta í David konečně vyjel v dáli Eva viděla svůj dům kde se pohádala s rodiči. Když byli v půlce cesty Eva záhadně usnula,když David zajel do své garáže a tam zbudil spící Evu,ale než ji probudil vytáhl si telelefon z kapsy a vyfotil si ji a dal si Evu na svojí tapetu a na fotku do kontaktů,když si to dodělal zbudil Evu a oba dva vylezli z auta a David se hrnul ke kufru aby mohl vytáhnout Evininu těžkou a velkou cestovní kabelu.
David pozval Evu do svého domu a ukázal ni všechno a kde co je a na konec jí ukázal velkou ložnici kde bude spát Eva a David si lehne do pokoje pro hosty. Přišel večer Eva už byla celkem unavená,ale Davidovi se spát nechtělo a ani nemohl usnout protože měl strach že se Evě něco stane,nebo co si udela po te hadce.David měl v očích slzy zvedl se z postele a šel k ložnici kde spala Eva David zaklepal a čekal že Eva řekne dále, Eva odpověděla s brekem. Když David vešel do pokoje kde spala ubrečená Eva,David se ji zeptal co se děje Eva mu řekla že měla špatný sen a ten sen byl o tom jak ji nějaký týpek honí co celém světě jen proto aby ji zabil. Eva se před tou představou ještě víc rozbrečela. David,Evu,ukildnoval a hladil ji pozádech a Eva usnula,když Eva usnula David si lehnul vedle ní usnul.
ČTEŠ
Láska Na První Pohled
RomansaDavid [dejv] a Eva se seznámí po netu jako každý druhý. Během pár dnů se Dejv do Evi zamiluje a během chvilky i Eva do Dejva... Víc vám zatím nepovím😜.