Inceputul...

70 1 0
                                    

Este 8 iulie, ziua meaa .Cum ma trezesc vreau sa vad daca cineva se gandeste si la mine si ca nu am fost uitata intr-o zi atat de importanta pentru mine si cei apropiati(Andreea SB pe fb).Ma ridic din pat si vad ca sunt in alta casa,in alt pat.Merg la mama sa o intreb ce se intampla si vad ca era o alta familie cu in baiat super qt.L-am intrebat cum il cheama si mi-a zis ''Nicusor''. Atunci mi-am dat seama ca il am in fata pe el...cel mai simpatic,frumos....Il aveam in fata pe Nicusor Nituleasa. OMGGG chiar era elllll.Nu imi venea sa cred,dar...totusi,ce cautam acolo?L-am intrebat pe Nicusor unde suntem, in ce oras si ce cautam acolo.Mi-a zis ca suntem in ...(nu ma judeca ca nu stiu unde sta Nicusor) si ca m-a gasit intr-un  colt, ghemuita si inconstienta .A vorbit cu parintii daca ma poate duce la el acasa .Acestia au spus "DA" si asa am ajuns acolo.L-am intrebat daca poate sa imi arate locurile in care imi voi petrece timpul pana voi afla unde sunt si de ce nu sunt cu parintii mei.Am iesit cu Nicusor si acesta a vrut sa imi arate in parc frumos si voia sa ma prezinte prietenilor lui.Eram putin rusinata cand I-am vazut si unul dintre ei mi-a artas atentia.Privirea mea era indreptata  doar catre el...


Nicusor Nituleasa...Where stories live. Discover now