Fairy Tail Történelem

73 3 0
                                    

Hát ezt csak úgy unalomból összeszedtem :D A Zer0 utolsó részében voltak :3

~~~

-x686, április: Megalapítják a Fairy Tail nevű máguscéhet. (Mavis 13 éves)

-x686, július: Kitör a Második Kereskedelmi háború

-x688, február: A máguscéhek beszállnak a háborúba. Mavis taktikai érzéke megmutatkozik (Mavis Vermillion, a Tündér Stratéga)

-x690, május: Yuri Dreyar megházasodik. Véget ér a háború. Létrejön a Céhközi Egyezmény.

-x696, március: Megszületik Yuri fia, Makarov.

-x697: Megépítik Mavis sírját a Tenrou Szigeten. (ekkor 27 éves) Precht lesz a Második Mester.

-x700: Yuri Dreyar halála. (30 körül temetik)

-x731: Precht fekete mágiát tanul. Warrod visszavonul.

-x736: Precht visszavonul. Makarov lesz a Harmadik Mester.

-x777.07.07 (július, csak így hamarabb leesik a sok hetes :'D): A sárkányok eltűnnek.

-x784: Achnologia megtámadja a Tenrou szigetet és a legfontosabb tagok eltűnnek (ez így fura, de remélem érthető :'D)

-x785: Macao lesz a Negyedik Mester.

-x791: Hazaérnek az elveszett tagok. Gildarts Clive lesz az Ötödik Mester, de lemond, így Makarov lesz a Hatodik. (csak jelzem, hogy Makarov itt 95 éves.Sokat panaszkodik, hogy ő már túl öreg egy céh vezetéséhez.Főleg, hogy ez a céh a Fairy Tail...) A céh megnyeri a Nagy Mágiajátékokat. Később Natsu elmegy és a Fairy Tail feloszlik. (a céh a 105-dik életévében)

-x792: Natsu visszatér az edzésből. Miután megtudja, hogy a céh feloszlott elhatározza, hogy újra szervezi.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 28, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Fairy Tail TörténelemWhere stories live. Discover now