Hot or Cold?(One Shot-Bitti)

3.7K 88 28
                                    

Bugün günlerden salı 정인...  Şimdi sıcak mı? Yoksa hala yaşamak için vaktim mi var? Ben soğuğum Jongin... bedenim soğuk,  bu sana yakın olduğumu göstermez mi? Jongin... şimdi sıcak mı?

~○~○~○~

Tamam Jongin... Şu an kesinlikle çok sıcak!  Eminim... Yanına gelmem için çok az vakit var... Bugün günlerden çarşamba Jongin... Uğurlu günümüz? Ama sen yoksun?

~○~○~○~

Bugün perşembe Jongin. Hissediyorum bedenim daha da soğuk artık.

~○~○~○~

Jongin bugün cuma, Şubat ayının 12 si... Ilk karşılaştığımız gün. Evet Jongin şu an biliyorum... Çok sıcak değil mi?

"Evet Soo... Artık çok sıcak"

~○~○~○~○~○~○~○~○~○~○~○~

Biliyorum ki artık Jongin yoktu... Onu kaybedeli bir hafta oldu... Artık eskisi gibi olmayı ummuyordum... Artık eski Kyungsoo değildim ve asla da olamayacaktım. Ben hayatıma Jongin ile başladım ve şimdi onun yokluğu hayatıma nokta koymuştu. Ben hayatıma ikinci başlangıcı Jongin ile yaptım ve şimdi ';' den sonra gelecek ikinci cümleyi bilmiyorum...

"Ben henüz cümleyi bile tamamlayamiyorum Jongin,  benden aşkın hikayesini yazmami nasıl beklersin? Ben herşeyi unutsam Jongin, beni kolumdan tutup çıkışa götürebilir misin? Duygularıma karşılık verebilir misin?"  ve sonra hissettim, ben ilk aşık olduğumda sana, parmak uçlarımda bir sıcaklık hissetmistim... Şimdi o sıcaklık soğuğa dönüşüyor ve beni sana yaklastiriyor.

~flashback~

(ikiside 12 yaşında)

"Sen niye kimseyle oynamıyorsun?" dedi Kyungsoo bankta sessizce oturan çocuğun yanına gidip.

"Sıcak soğuk oynamak istiyorum ama kimse oynamak istemiyor" dedi Jongin. Başı hala yerdeydi.

"Ben seninle oynarım! Hem ben o oyunu severim!" dedi Kyungsoo ve cebinden küçük bir taş çıkardı.

"Bunu saklayalim!!" dedi ve taşı Jongin'e verdi.

Jongin hemen gülümseyerek taşı aldı ve saklayacak yer aramaya başladı. Kyungsoo da bu sırada gözlerini yummustu ve sayıyordu.

"15...16...17...18-"

"Sakladım!!" diye bağırdı Jongin ve Kyungsoo hemen dogrulup taşı aramaya başladı.

"Burası? "

"Soğuk! "

"Bura?"

"Ilık! "

"Peki burası? "

"Çoook soğuk! "

"Peki burası?"

"Iste şimdi çok sıcak"

~flashback end~

Kyungsoo bedeninin sogudugunu hissediyordu. Yavaş yavaş kalbi duruyordu... Bedeni soguyordu belki ama aslında bu onu sıcak yapardı değil mi? Artık Kyungsoo Jongin'in yanına gidebilirdi.

"Peki şimdi Jongin? Hala soğuk mu?"

"Iste şimdi çok sıcak"

                 ~○~○~SON~○~○~

Hot or Cold?(One Shot-Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin