duygular 🌹

28 8 2
                                    

şüphe cok zor bi duygu uzun suren bi ilişkide şüphe duyuyosan o kişiye o ilişkiye hiçbir zaman guvenmemissindir zor anlatilmaz seyler bunlar o duygu o kadar acı verici ki tatmasi insanın icini parçalıyor mutluluk mesela ne güzel bi duygu öyle değilmi ,mutluluk insanın içindedir. beyninde,yarattığın yerdedir.baska yerde aranmaz mutluluk ,bulamazsınız. sadece bulduğunu zannedersin.aynı duyguları paylaşmak.!Ama bu 'aynı'yı bilmek o kadar da kolay değildir. sen ona sarıldığında , herşeyi tutku ve şehvetle başın dönebilir, kendini yükselmiş yucelmis hissedebilirsin ama onun ne hissettiklerini anlamak çok zor.

gözlerini şu dünyaya çevir, bir bak! tabiatın sesini dinle çiçeklere, böceklere, kuşlara gökyüzünün sonsuzluguna bak.görmeye anlamaya çalış, tabiattaki aşkı ve bütünlüğü.aşk yayıldıkça büyür. bütünleştikce genişler. küçük hesaplarla işi yoktur aşkın. bencilliğin olduğu yerde bulunmaz aşk. mutluluk ışte böyle bir aşkta vardır. mutluluk yuvasını ancak böyle bir aşka kurar.aleme bak ve sorularını tabiata sor.sormayı bilirsen doğru soruları, sana cevap verecektir tabiat.doğru soruları ara.insan sevgiden bir kez olsun şüphe etmeye görsün sevgi o andan itibaren yıpranmaya başlar. şüphe, bir erozyon gibi ormanı çöle cevirir, kurutur.devamlı beslenen şüphe öyle bir şeydir ki ;insan farkina bile varmadan yavaş yavaş gerçeklerden uzaklaşır. şüphe, yeni şüpheleri üretir. aşk şüphenin olduğu yerde de barınmaz şüphe insanı kör ediyor biliyor musun? şüpheleri aralayıp gerçekleri göremiyorsun.ama ya aralayinca...o zmn ışte kopuk kopuk parçalar tamamlanıyor, bütünleşiyor...:)

Bilinmezlik🕊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin