♈ОВЕН ♈
Ще срещнете половинката си на 21. Това е време, когато вече сте зряла, но и все още откривате себе си. Това е и точният момент партньорът ви да ви види такава, каквато сте.
Овенът никога не крие истинската си същност, но човек има по-добри шансове да ви опознае в естествената ви среда – партита, забавления, постигане на цели.
Този период е предопределен да се наслаждавате на живота; в 30-те си години вече ще установите рутината, която да работи добре за вас и партньора ви.
♉ТЕЛЕЦ♉
Телецът среща половинката си на 16. Очевидно все още сте много млада, но има нещо вълнуващо в това да сте толкова млада и влюбена (да не говорим за сериозна романтична връзка).
Вие не знаете докъде ще ви отведе тази връзка, но във възрастта, в която всичко е загадка и приятелите са много голяма част от живота ви, някой, който знае през какво преминавате, е точно това, което искате.
♊БЛИЗНАЦИ♊
Ще срещнете половинката си на 19, но има вероятност да не разберете, че това е човекът за вас още няколко години.
Дали ще го срещнете в университета или докато се забавлявате с приятели, ще има нещо, което ще ви привлече веднага към този човек и ще имате чувството, че сте го познавала винаги.
Близнаците определено не се чувстват комфортно да се обвържат с някого веднага (а и заради възрастта си ще мислят два пъти, преди да го направят), но дори да изгубят връзка с този човек за няколко години, той винаги ще е в мислите им и накрая ще се съберат отново, когато и двамата са по-зрели.
♋РАК♋
Ракът мечтае за истинската любов от дете, затова не е изненадващо, че среща половинката си на 15.
Искате идеалната ви връзка да е пълна с романтика и уважение, две неща, чиято важност сте разбрала от най-ранна възраст.
Ракът кара партньора си да изглежда наивен и зрял в същото време.
Държане за ръка и невинни целувки, заедно с възможността да говорите за всичко, независимо колко е трудно, са неща, които някои хора не могат да постигнат и на двойно по-голяма възраст, но вие го правите с лекота.
♌ЛЪВ♌
Лъвицата мрази идеята за сериозна връзка, докато още не е решила какво иска от живота.
YOU ARE READING
Зодиак {Zodiac}
RandomТова ще бъде история, по различна от другите Зодиаци! Тук ще намерите най различна информация относно зодията си! Ще се забавляваме и ще разберете много интересни факти за вас и вашия живот! Ще преобърна живота Ви и ще се опознаете по добре! П. С...