Perspectief Houdae:
Daar stond ze dan de zus van mijn moeder oftewel mijn ' tante '.
Ik keek haar recht in haar ogen aan en herkende de ogen van mijn moeder Allahyrahma er in.
Ik voelde een brok opkomen die ik snel doorslikte. Net op het moment dat ik de deur dicht wou slaan deed ze haar voet ertussen.Ik liep naar de woonkamer waar Mounir zat. ' De zus van mijn moeder is er ' zei ik hem.
Mijn ' tante ' kwam na enige tijd ook de woonkamer binnen wandelen.
Ze ging zitten en vroeg ' mag ik iets te drinken '. ' Ja tuurlijk ' zei ik en bleef zitten. ' Ga je nog opstaan of hoe zit het' vroeg ze me. ' Je hebt zelf toch ook voeten en volgensmij ken je de weg ook'. Ik hoorde Mounir zachtjes grinniken ohja hij was er ook.Ik zag hoe mijn ' tante ' ons scande.
' Dus jullie zijn nu samen ?' vroeg ze.
' Pardon ik ben met niemand samen en als dat zo was ging jou het helemaal niks aan '.Voor de mensen die zich afvragen waarom ik zo doe tegen haar nou hier jullie antwoord.
Jullie weten al dat ik een hele groot fout heb gemaakt dronken thuis kwam en mijn moeder soort van heb vermoord. Nou deze zogenaamde tante heeft heel de familie wijsgemaakt dat ik een schande ben en ik mijn moeder heb vermoord.
Zoals ik zei niemand kent de waarheid behalve mijn zusje en Mounir.' Dus ga je nog zeggen waarom je hier bent of niet ' haalde Mounir me uit me gedachten. Gelijk keek ik haar aan.
' Ik kom effe mededelen dat Youssra 1 week krijgt om haar spullen etc. op te ruimen '.
Ik sloeg mijn armen over elkaar heen en keek haar aan en zei 'voor ?'.' Aangezien jy psygisch bent is de familie er over eens dat we Youssra niet gek laten maken door jou en dat ze bij mij komt intrekken ' antwoordde ze doodnormaal.
Dit werd me allemaal eventeveel ik gooide het er allemaal uit.
' HAHAHAH gek laten maken door mij, ik wil niet dat Youssra een hoer word netals al jou dochters '.
Ze stond op en verkocht me een klap in mijn gezicht.Net dat ik iets wou zeggen was Mounir me voor ' Om te beginnen nu kom je oppeens tante spelen zehma je wilt het beste voor Youssra waar was je 2 jaar geleden dan? '.
' Ik zeg het nog 1 keer Youssra krijgt een week desnoods kom ik haar zelf halen ' zei ze en liep weg.
Ik ging op de grond zitten en maakte mezelf zou klein mogelijk ik liet de tranen hun weg.
Mounir hurkde naast me neer ' Shtt Houdae ik kan er niet tegen als ik je zie huilen het komt allemaal goed ik beloof het je ' waren zijn woorden.
' Mounir je begrijpt het niet Youssra is niet alleen mijn zusje. Ze is ook mijn steun & toeverlaat jeweet dat ze de enige is die ik met alles vertrouw. Plus ik ben al heel mijn familie + ouders kwijt ' zei ik met een trillende stem.Hij nam me in zijn armen en susde me netals hoe mijn moeder het vroeger altijd deed.
Voor heel effe dacht ik dat alles goed zou komen.Dit is nog maar het begin ...
Hallo lezertjess,
Het 3e deeltje vandaag alweer.
Vergeet niet te 🌟 en te 💭.
Wat vind je er tot nu toe van?Groetjes,
Houdae ❤️!
JE LEEST
' A world full secret's '
RandomHoudae Al Mourabit een 17 jarige meid. Bij de meeste mensen staat ze er ook wel bekend on het meisje die haar moeder heeft vermoord onder invloed van Alcohol. Nu is ze verantewoordelijk voor haar 13 jarige zusje genaamd Youssra. Beetje bij beetje ko...