Buna, New York!

146 12 1
                                    

   Hei! Eu sunt Deea Styles si peste o ora o sa ajung in New York la fratele meu Harry. Ne-am decis ca dupa ce o sa termin clasa a x-a o sa locuiesc cu el, Zayn care este cel mai bun prieten al meu si alti 3 tipi. O sa.mi petrec vara aici si dupa o sa invat la unul din liceele de acolo. Sincer, ma bucur ca o sa plec din Vegas. Oricum mama e ocupata cu munca si niciodata nu are timp de mn si tata e mort de mult timp. La vechiul liceu nu aveam prieteni asa ca poate aici o sa imi fac o noua viata.
    Gandurile mele sunt intrerupte de stuardeza care ma anunta ca am aterizat. Cobor din avion si ma uit dupa Harry. Nu vad pe nimeni. Deodata doua brate ma inconjoara pe la spate. Ma intorc si il vad pe Harry, iar in spatele lui Zayn. Dupa ce i-am raspuns lui Harry la imbratisare am sarit pe Zayn. Aproape ca a cazut. Am mers cu masina si in 15 minute in care toti trei cantam am ajuns. In fata mea era o casa mare. Am intrat. In sufragerie erau 3 tipi. Unul care manca cipsuri, iar ceilalti doi se alergau unul pe celalalt cu morcovi si linguri. Ciudat...
-Am ajuns! striga Harry.
-Tu esti Deea,nu? Am auzit atatea despre tine. Spune tipul blond.
-Harry vorbeste despre mine?
-Nu el, Zayn ne-a povestit multe despre tine.
-Awww... ce dragut...
-Gata cu dulcegariile. spune Harry. Sa facem prezentarile. Blondul fomist e Niall, tipul cu morcovii in mana e Louis, iar care se "juca" intr-un mod mai brutal  cu Louis e Liam.
-Imi pare bine baieti. Acum... unde e camera mea?
-Camera ta va fi gata peste o saptamana asa ca trebuie dormi cu cineva in camera.zice Harry
-Cu tine sigur nu dorm pentru ca sforai ca un tractor asa ca voi dormi cu Zayn din doua motive: 1 el nu sforaie si 2 este cel mai bun prieten al meu. Pot sa dorm cu tine Zayn?
-Sigur, spune brunetul dupa care ma ia in brate.
     Zayn ma conduce in camera dupa care ma lasa sa despachetez. Am terminat de asezat lucrurile si apoi mi-am dat seama ca mi-am uitat pijamalele. O sa iau un tricou de la Zayn.
     A venit seara. M-am schimbat si m-am pus in pat. Dupa 10 minute simt pe cineva langa mine. Era Zayn.
-Noapte buna, frumoaso!
-Noapte buna, Zaynie!

Primul meu capitol. Scuzati-mi greselile gramaticale. Scrieti-mi in comentarii care este parerea voastra. Va iubesc dragi cititori de pe Wattpad!❤❤❤

Zile De VaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum