Silver pov:Alarma telefonului suna într-una, de ce trebuie sa imi tulbure mie somnul?
-Silver!Trezeste-te,vei întârzia la scoala!striga mama pe un ton de gheață, exact cum o face de obicei..
Aleg sa nu îi răspund ca altfel risc sa pornesc o cearta si nu am chef..In fine,ma dau jos din pat si merg in baie,îmi fac un dus si las stropii să-mi relaxeze mușchii, dar si cel mai fierbinte duc pe care l-aș face tot nu ma încălzește.Eu sunt Silver Snow,am 17 ani,par alb natural,ochi căprui,piele alba si privire de gheata..nu am prieteni,tot liceul ma crede ciudata.Si sunt un vârcolac, blana mea este alba imaculată si ochii argintii.Si sunt...
Silver,trebuie sa mergi la școală, îți amintești?ma întrerupe lupoaica mea White care este enervanta câteodată, dar este singura mea prietena..
Ma îmbrac intr-o pereche de blugi albaștrii,un tricou alb cu mesajul I'm free ,ghete cu toc negre si geaca de piele neagra, oi fi eu ciudată dar am stil.Plec spre școală cu motorul meu si ajung in 10 minute si intru in parcarea scolii,cobor de pe motor si plec spre ora de mate,urăsc materia asta.
-Hei,ciudato!tipa bad boy-ul liceului. Ce mai vrea si asta?întreabă White Nu stiu,dar am draci azi si vreau sa ma descarc cumva!ii răspund si o aud cum rade malefic.
-Ce vrei Andy?întreb acid
-Nimic,doar să-ți spun ca ești o ciudata foarte mare!Nu am mai întâlnit așa ciudata!îmi tipa in fata si ma ia de păr. Pun mana pe mana lui si i-o întorc la spate cat ai clipi.Aarghh!tipa Andy
-Ce s-a întâmplat? Ți-a înghețat sângele in vene?spun cu o voce care nu e a mea este a lui White..am lasat-o la conducere...
-Dă-i drumul,ciudato!tipa pițipoanca școlii...
-Mira,nu veni spre ea!tipa Andy cu ultimele puteri deoarece a leșinat.
White ma lasă pe mine la conducere,iar eu zâmbesc..îmi place sa vad oamenii suferind...
Îmi iau geanta si plec la ora de mate,ajung in clasa si ma asez in spatele clasei,unde stau de obicei si intra si profesoara,face prezenta si își începe ora..
Silver Snow sa se prezinte in biroul directorului!Silver Snow! Il aud pe Domnul Director in megafon..Ai probleme! rade White De fapt tu l-ai băgat in coma,așa ca taci,White! ii reproșez lupoaicei mele si i-am închis gura.
Îmi strâng lucrurile si merg spre director cu pasi mari si încrezători, nu-mi pasa daca sunt exmatriculata,ma mut si gata.Ajung in fata biroului si bat la ușă, nu mai aștept confirmarea si deschid ușa biroului.Pe scaunul din fata mea sta directorul cu o încruntătură ce trebuie fotografiată.
-Silver, ești exmatriculata pentru băgarea unui elev in comă! mi-a spus de parca îmi zicea ca maine e ziua nud.
-Ok,adio,domnule director!am zis si am ieșit pe ușă lasandu-l mai confuz ca niciodată.
Merg in parcare si pornesc motorul.Ajung acasă si tip intrând pe ușa:
-Sunt acasă!
-Deja?întreaba mama.Ce-ai făcut?continuă cu frica in glas
-Am băgat un elev in coma inghetandu-i sângele in vene. Merg să-mi fac bagajele,ma mut la mătușa Mary in California.am zis rece urcând scările
-Ok!tipa mama.
Intru in camera si îmi fac bagajele.White, pregateste-te pentru California!in zic.Sunt gata demult,soro!
Dimineața următoare
Ma trezesc plina de energie si ma duc la baie.Fac un dus super rapid pentru ca in jumătate de ora trebuie sa fiu la aeroport.Ma îmbrac așa:
Imi iau bagajele si cobor jos unde părinții au rămas sa-si i-a ramas bun de a mine.Ei nu stiu ce sunt si de-aia sunt mai rece ca gheata.
-Pa Silver!spun amândoi la unison cand tata deschide ușă.
-Pa mama,tata!am zis indreptandu-ma spre taxi.Să-mi trimite-ti puiuții in California! am tipat din fata casei.
-Bine,pa!au zis si au închis ușă de la intrare
*****
Sunt in masina sa merg spre mătușa Mary căreia i-am zis sa ma aștepte acasă ca nu am chef sa o revăd intr-un aeroport..
-Am ajuns!zice taximetristul.
-Mulțumesc!La revedere!am zis coborând ,nu înainte de a-i plăti cursa si a-mi lua bagajele din portbagaj.Cel mai bine la casa mătușii este ca in spate are o pădure superba pe care White o va explora in viitorul apropiat.Nu?am intrebat-o
Fii sigura!îmi răspundeMerg in fata casei si bat la ușă cu un zâmbet fals-larg si îmi raspunde mătușa Mary îmbrăcată in haine de casa
-Silver?Tu ești?
-Da!Buna mătușă! am zis rece luand-o in brațe.
Am intrat in casa si mătușă mi-a arătat camera in care voi sta,este albastra,îmi place!Îmi despachetez lucrurile si apoi merg în grădină pentru a o lăsa si pe White libera.Vrei sa facem o plimbare?o întreb știind ca vrea.Mai întrebi? Haide!îmi tipa in cap si ma doare.Merg după un tufiș si îmi dau hainele jos,ca mai apoi sa ma transform in lupul meu alb de 7 metri care are la ochiul stâng un fulg de nea negru.Alerg pana se face noapte ma întorc in casa îmbrăcata in hainele lăsate după tufiș.Îmi fac un dus si ma bag la somn,maine e prima zi de scoala.
Dimineața
Ma trezesc la 7:30 deoarece la 8 se încep orele si cred ca motorul meu a apărut aseară împreună cu celelalte 5...In fine,ma duc si fac un dus rapid ca mai apoi sa ma îmbrac așa:
Îmi iau geanta, o salut pe mătușa si plec la noua mea școală. Ajung in parcarea scolii si toti ochii sunt pe mine.White începe sa se agite înăuntrul meu cand mergeam spre biroul directorului Smith.
White,ce ai pățit?
E aici!E aici!
Cine e aici?
Sufletul nostru pereche!
Serios?Nu îmi faci o farsa cand ai crezut ca vânzătorul e sufletul meu pereche?
Nu,Silver,crede-ma!E aici!
Ok!ok!Vorbim după ce ies de la director.si așa se termina conversația mea cu WhiteBat la ușă si aștept confirmarea ca pot intra si o primesc după un timp.Vad un bărbat in jur de 56 de ani stand la birou cu un dosar in mana stânga si niste foi in mana dreaptă, se uita a mine câteva secunde,după aceea îmi da orarul si cifrul dulapului.Murmur un multumesc si plec.Deodata ma ciocnesc de cineva,acel cineva era...
Carte noua!Sper sa va placa primul capitol!!
Peace!
CITEȘTI
Cold as ice... //IN PAUZA//
WerewolfEa:Fata ciudată din liceu datorita parului alb ca zăpada,pielea de porțelan,ochii caprui reci ca gheata, si singura din liceu care este un vârcolac,nimeni nu știe acest aspect.Nu are nici un prieten.De familie este tratata cu răceală si are puteri d...