4.rész

1K 30 0
                                    

Segítség

Az utóbbi időszak egész nyugisan telt, kibekultem Damonnel, szóval tényleg minden jól alakult. Egyik nap éppen az erdőben sétalgattam, mikor hirtelen megjelent valaki mögöttem.
-Segitened kell. Vagyis segíteni fogsz nekem.- monda. Ismerős volt ez a hang. Silas volt az.
-Ugyan miért is kéne segítenem?
-Mert ha nem teszed megölöm a szeretteidet.
-Értem... de ha annyira erős vagy miért is kellék én?- erre nem tudott mit mondani.
Hirtelen nekem rontott és folytogatni kezdett.
-Fáj az igazság?- kérdeztem.- Engedj el vagy nem segítek.
Némi hezitálás után újra normálisan kaptam levegőt. És el is tűnt.
Folytattam a sétámat. Körbenéztem a városban. Meg sosem volt rá alkalmam. Sokkal nagyobb mint gondoltam. Délután volt mire haza értem. Fura módon Silas már várt.
-Gyere velem!- szólt határozottan.
Elindultam utána. Az erdő felé vette az irányt. A közepe körül megállt, s megláttam Boniet.
-Megfenyegetett?- nézett rám kissé aggódva?
-Nem. Miért téged igen?
-Igen.
-Te komolyan csak ennyit tudsz?- néztem Silasra.
-Talán nem elég?
Végülis igaza van. Nem sok de hatásos.
Kaptunk egy papírt amin egy varazsige volt. Elkezdtük olvasni, de Bonie a felénél összeesett. És lehet utána és is. A nappaliban ébredtem fel.
-Hol van Bonie?- néztem körbe.
-Hazavittem.-mondta Damon.-Jól vagy?
-Igen. Semmi bajom.
-Mire kényszerített Silas?
-Semmire. Segítséget kért.-mondtam és felültem.
-És te segitettél neki?-kérdezte meglepve.
-Igen. Miért ne.?
- Hát mondjuk azért ne mert varj... például belehalhatsz?- mondta idegesen.
-De nem haltam.
-De nem rajtad múlt.
Felálltam és elmentem. Elindultam az erdőbe megkeresni Silast. Még ott volt.
-Minek kellett volna történnie?
-Nem mindegy?
-Nem. Szeretném tudni miben asszisztálok.
-Nem.
-Akkor nem segítek megint.-mondtam és hátat fordítottam. Elindultam mikor utánam szólt.
-El akarom vágni a szellemvilágot a mi világunktól.
-Miért?-egyre érdekesebb lett, én meg egyre kivancsibb lettem.
-Nem kell tudnod.
-De érdekel. És ha azt akarod hogy segítsek....
-Értem. Azért mert ott van egy halott lany akit szeretek.
- Wow...
-Mi ilyen meglepő?
-Fura hogy vannak érzéseid. Szólj ha kellek.
Elindultam vissza a házba. Hosszú volt a nap, elfáradtam. Damon még ott volt.
-Merre voltál?
-Beszélgettem Silasszal.
-Mégis miről lehet vele beszélgetni?-kérdezte meglepve.
-Érdekelt miben segítek neki.
-És megtudtad?
-Igen.- mondtam és elindultam a szobám felé.
-És elmondod?
-Nem. Ráhagyom.
Bementem a szobába és ledőltem. Damon jött utánam és lefeküdt mellém. Megcsókolt és átkarolt. Jó volt így elaludni.
Reggel mellette keltem. Remek érzés volt.
-Jó reggelt!- köszöntöttem csókkal.
-Reggelt!-mosolygott és megcsókolt.

Sajnos korán kellett mennie, mert valami ,,sürgős,, dolga volt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sajnos korán kellett mennie, mert valami ,,sürgős,, dolga volt. Én úgy döntöttem fekszek még egy kicsit az ágyban, de Silas megjelent a szobámban.
-Te mit keresel itt?
-Gyere, megyünk. Be kell fejeznünk az átjáró bezárását.
-Most rögtön vagy felöltözhetek?
-Ahogy kényelmes.-mondta és kiment.
Gyorsan fel kaptam valamit és utána mentem. Szokásosan az erdőbe mentünk.
-Bonie merre van?- kérdeztem, mivel múltkor is kevesek voltunk ketten, egyedül nem menne.
-Nem jön. Te fogod végig csinálni.
-Őhh, nem kösz.
-Nincs beleszólásod.
-Már hogyne lenne. Nem kötelező segítenem, csak szimplán kedves vagyok.
-Ez nagyszerű akkor kezdj hozzá.
Damon ki akad ha megtudja hogy segítek neki és ha meghalok megöl. De megsajnaltam Silast. Nem volt rossz ember csak szerelmes.
-Rendben.
Neki kezdtem,de mintha valami nem stimmelt volna. És ez nem csak nekem tűnt fel. A semmiből sok ember lett körülöttünk.
-Ez nem jó.- mondta Silas.
-Mi történt?
-Szabadon járnak a halottak.-mondta kissé rémülten.- Kezd el bezárni megint.
Úgy tettem ahogy mondta.Lassan kezdtek a halottak eltűnni. Silas nagyon keresett valakit. Egy lány előtt megállt, aki pont úgy nézett ki mint én. Fura volt. Nem tudtam hogy ennyi hasonmás létezik. Meg akarta fogni a lány kezét de eltűnt.
-Neeee! Fejezd be! -orditott rám és minden el sötétült.
Megint a nappaliban ébredtem. De nem láttam Damont, vagyis most nem ő hozott ide.
-Csak hogy felkeltél. Csináld vissza.- Szólt Silas.
-És hogy? Azt sem tudom, hogy mi történt.
-Az történt, hogy aki a két világ között volt, az most élő lett.- magyarázta meg .
- Vagyis olyan emberek járkálnak, akik már egyszer meghalltak.
-Igen.
-Ez nem valami jó.- jelentettem ki.
-Nem, tényleg nem.
-És mit csinálunk most?-kérdeztem.
-Vissza kell hoznunk Amarát. A többi a te dolgod.
-Visszahozni is.- nevettem ki.
Szúrós szemekkel nézett rám és elment.
Nem tudom mit csináljak.

Vampírnaplók - Egy Más Világ Where stories live. Discover now