Κεφάλαιο 18

530 53 33
                                    

Άλεκ

Όλα έγιναν τόσο γρήγορα και ξαφνικά! Ήθελα τόσο πολύ να την ξαναδώ και τώρα να τη! Μπροστά μου! Στο σπίτι μου! Όλα μου φαίνονται τόσο περίεργα! Ευχάριστα περίεργα!

Δεν ξέρω αν χάρηκα περισσότερο που με πήρε τηλέφωνο ή που μου πρότεινε να προσπαθήσουμε να βγούμε. Μια δεύτερη ευκαιρία, όπως το έθεσε. Οι συναντήσεις μας ως τώρα ήταν επεισοδιακές!

Αναρωτιέμαι αν αυτή η έξοδος θα είναι φυσιολογική, ή αν θα γίνει κάτι συνταρακτικό. Σίγουρα πάντως η συναναστροφή μαζί της είναι μια περιπέτεια! Ακόμα και ο ύπνος της. Χαχα! Γέλασα όταν θυμήθηκα πόσο άτσαλα κοιμόταν.

Αυτό έπρεπε να το τραβήξω βίντεο και να το βλέπω όταν είμαι πεσμένος. Σίγουρα θα μου ανεβάζει τη διάθεση.

Α: - Πού νομίζεις ότι πας;

Ρώτησα ξαφνιασμένος.

Λ: - Εμ...σ ' ένα μικρό τετράγωνο άσπρο κτιριάκι, με μια κόκκινη σκεπή, δυο παράθυρα και μια πόρτα;
Μμμ... νομίζω σπίτι το λένε!

Έκανε ταυτόχρονα και παντομίμα σαν να εξηγούσε σε μωρό τί ήθελε να πεί. Είχε πολύ πλάκα πάντως! Και ήτανε πολύ γλυκούλα έτσι όπως μιλούσε! Γκρρρ! Τί λεω;

Α: - Μπράβο! Λίζυ! Το βρήκες! Να σε προβιβάσω στην Α' Δημοτικού!

Είπα χτυπώντας παλαμάκια, στρέφοντας την εξυπνάδα της εναντίον της!

Έβαλε τα χέρια στη μέση της και μ' αγριοκοίταξε!

Λ: - Η εξήγηση ήταν για σένα, που δεν καταλαβαίνεις ότι πρέπει κάποια στιγμή να πάω σπίτι!

Να πάρει! Γιατί κάτι μέσα μου δεν μου κολλάει; Προσπαθώ να καταλάβω τί συνέβη! Αυτό που θυμάμαι, είναι ότι δεν θέλει να πάει σπίτι της!

Όταν έγινε το ατύχημα και όπως ήταν ζαλισμένη, επαναλάμβανε πολλές φορές ότι δεν ήθελε να πάει σπίτι! Κι απ' όσο μίλησα με τον πατέρα της, δεν έχουν καθόλου σχέση! Τότε τί;

Α: - Αχά! Αφού πεθύμησες τους δικούς σου, να μην σε κρατάω τότε!

Περίμενα να δω την αντίδρασή της!

Λ: - Ναι! Ωραία λοιπόν! Πάω να πάρω το μπουφάν μου το είδα πάνω στο κρεβάτι...επί τη ευκαιρία...εγώ το έβγαλα; Δεν το θυμάμαι...

Α: - Α..εμ...πάω να στο φέρω!

Ας μη συνεχίσουμε αυτή την κουβέντα. Δε με συμφέρει!

Α: - Ορίστε! Στο έφερα!

Το πήρε κοιτάζοντάς με με μισό μάτι! Δεν την κατηγορώ! Ένιωθα αμήχανα!

GAME OF Lies, Book 1: "Covered Lies" (Ολοκληρωμένη)Where stories live. Discover now