1 🐠

4K 147 8
                                    


Merhaba arkadaşlar ,size yeni bir dünya ile geldim. Eminim çok seveceksiniz. Yorumlarınızı ve beğenilerinizi bekliyor olacağım .Fazla uzatmadan sizi hikaye ile baş başa bırakıyorum.



Sağ elini arkasında ki duvara yaslayıp ayağa kalktıktan hemen sonra kafasını yukarı kaldırıp karşısında ki topluluğa baktı . Dudağının kenarından sızan kan çenesine doğru süzülürken elinin tersiyle sildi .

Fazlaca zedelenmekten ağrıyan kaburgaları artık soluk almasını zor bir hale getirmişti . Fakat karşısında ki topluluğa bunu anlatamayacağının bilincindeydi . Topluluğun içinden sıyrılıp bir adım öne çıkan çocuğa baktı Berkin .

Dizleri daha fazla titrerken bir yumruk daha yiyeceğinin bilincinde olup gözlerini kapattı ve yeni gelecek olan darbeye kendisini hazırladı .

Fakat beklediğinin aksine her hangi bir girişimde bulunulmamıştı . Berkin gözlerini açıp karşısında ki çocuğa baktığında kaşları çatılı bir şekilde kendisine baktığını fark etti . Bu gözlerin sahibini çok iyi tanıyordu . Barış ile yaklaşık 3 yıldır aynı sınıftaydılar . Ve onun tiksintiyle bakan gözlerini her gün ensesinde hissedebiliyordu .

Barışın havaya kalkan yumruğu ile sesi de yükselmişti . "Karşılık versene lan !"

Berkin boş gözlerle karşısında ki çocuğa bakmaya devam ediyordu . Ondan nefret etmiyordu fakat yanıyorum dese bir odunda Berkin atardı ateşine .

Barış alamadığı cevap ile yumruğunu daha sert sıkıp öfkeyle karşısında ki çocuğa baktı . Ardından arkasını dönüp arkadaşlarını topladığı gibi okula doğru yürüdü . Barış okulun en sevilen öğrencilerinden ve havalı tiplerinden birisiydi . Gerek derslerinde gerek de sosyal çevresinde çok iyiydi.

Okul belki de onun yaşam alanı denilebilirdi . Elinde olsa evine adım dahi atmaz bütün ömrünü sevdiği insanların içinde geçirebilirdi . Fakat okul da onu rahatsız eden şeylerde yok değildi . Ve bu şey Berkin'den başkası olamazdı.

Berkin giden topluluğun arkasından derin bir nefes verirken ellerini dizlerine koyup öne doğru eğildi ve bacaklarının titremesinin geçmesini bekledi . Bu olayı her sabah yaşamasa da yaşadığı anlar içinde kocaman bir kara delik oluşuyordu ve o karanlığın içine hapsoluyordu.

Bir kaç adım ilerisinde duran bir çift ayakkabı ile eğildiği yerden kafasını kaldırıp sırtı kendisine dönük olan kıza baktı . Eğer kız etek giymiş olmasaydı kendi saçı kadar kısa olan saçlarından asla cinsiyetini anlayamazdı belkide.

Kendini toparlayıp duvara yaslandı. Sağ omzuna taktığı siyah çanta omzundan kaymak için direnirken kızı dikkatle izledi . Hemen bir kaç adım ilerisinde kendisi gibi okulu izliyordu . Kız hızla arkasını döndüğünde göz göze geldiler. Berkinin istemsizce ağzı açılırken şaşkınlıktan kızının yüzünde ki her noktaya takıldı gözleri .

Kızın şekilli dudağının hemen üzerinde duran yuvarlak yara bandını görmezden gelmeden bakışlarını biçimli burnundan ela gözlerine çıkardı . Kendisine çok uzun gelen bir kaç saniye öylece baktığı gözlerden gözlerini çekip ince ve uzun kaşının üzerinde ki bir kaç günlük yarada takılı kaldı bakışları .Saçlarının kısacık oluşu bile mükemmeldi .

"Sen beni mi dikizliyorsun lan ?!"

Berkin kendisine yöneltilen agresif soru karşısında bir an afalladı . Ardından bakışlarını kaçırıp başını 'hayır' anlamında iki yana salladı .

AKVARYUM   BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin