''Boray sonunda ya nerelerdesin?'' Arabadan inip kapımı açtı. ''Lan 30 saniye geç kaldım insaf.'' Arabaya bindim. ''Şu an seni bile öldürebilirim.'' Kapımı kapatıp yerine geçti. ''Anlaşıldı sen kızmışsın. Torpido da çikolatalı süt var ilk onu iç, sonra konuşalım.'' Ah beni nası tanıyor. ''Sen hiç gitme be canım kankim.'' Güldü. ''İstesen bile gitmeyeceğim dostuz biz.'' Güldüm. Daha sonra Boray arabayı çalıştırdı. Nereye gitmek istersin diye sordu ama cevap vermedim. O da kısa bir cevap verip orman gibi bir yere sürdü. Ama tam orman gibi bir yer değildi burası, kamp alanı da denebilir. Güzel bir yerdi. Arabadan inip bir banka serildik. ''Anlat bakalım neler oldu?'' Tam başlayacakken telefonu çaldı. ''Ayaz arıyor.'' Hızlı bir şekilde. ''Hemen aç ve hoparlöre al.'' Kafasıyla onayladı ve telefonu açtı.
(Kalın kısımlar Ayaz.)
''Kanka ben çok büyük bir halt yedim.'' Bora bir an bana baktı.
''Ne oldu?'' Kızmıştı. Benim üzülmemi istemezdi biliyorum.
''Selin ile birlikteydik az önce. Ben ona git dedim. O da bana piç kurusu dedi ve gitti.'' Boray güldü.
''İyi demiş.'' Aslanım be.
''Olum ben Selin'i istiyorum. Harbi istiyorum.'' Boray gene güldü.
''Ayaz Allah aşkına abartma bu senin bildiğin kızlardan değil.'' Ciddiydi.
''Olum bende onu diyorum. Bu çok zor. Kız mükemmel olum fiziği, gülüşü, dudakları, boynu. Daha on beş dakika önce öptüm kızın boynunu şimdi yok.'' Boray bir an bana döndü. Ben fısıltıya yalanladım ama tam bir yalanlama değildi. Evet öptü ama ben istememiştim. Sinirlenip telefonu ben aldım.
''Lan piç kurusunun buza boku ben mi dedim boynumu öp diye!?'' Ayaz bir an durdu.
''Selin neredesiniz?'' Gerçekten sinirlenmiştim.
''Cehennemin dibinde!'' Çat telefonu kapattım. Ve hızlıca baştan sona Boray'a her şeyi abartarak anlattım. Tamam çok abartmadım ama azcık. Boray tabii ki onaylamadı. Ama kötü bir niyeti olmadığını ve bence bir şans vermem gerektiğini söyledi. Az önce bana katılan çocuk şu an bana Ayaz'ı savunuyor. Benim beynimi öldürdüler. Fadime help. 'Kanka vallahi bence Boray aşkım haklı.' Fadime defol.
''Boray bir şey soracağım.'' Kafasını 'Sor bakalım.' anlamında salladı. ''Hadi kalk iki çekirdek kap gel şurada ki bakkaldan sonra soracağım.'' Hiç mızmızlanmadan gitti aldı ve geldi. ''Boray aşkım ben Ayaz ile arkadaş olmak istiyorum. Çünkü nasıl diyebilirim ki. Ben onun istediği kız profili değilim. Ayrıca o da bende ki taş tipi değil ki kesin Ayaz süt çocuğudur.''Lafımı bitirdikten hemen sonra. ''Ayaz'ın yirmi, otuz civarı tekvando ödülü var.'' Yediğim çekirdek boğazımda kaldı ve öksürmeye başladım. Boray gülmeye başladı. Kendime gelince. ''Bu onun sapık ve ukala, egolu, öküz, kendini bir şey sanan, ultra kalas, çirke-'' Derken arkamdan bir ses beni böldü. ''Yakışıklıyı unuttun.'' Arkamda bir adet mal duruyordu. Bakın arkadaşlar ben sabırsız bir Türk kızıyım. Ve artık sıkıldım bu uzak doğu sporu yapıyorsa ben de karadeniz kızıyım lan! ''Gel lan buraya yettti artık!'' Bir anda üstüne koştum. Boyum kısa olduğundan dolayı karnını yumruklamaya başladım. Bir an itince devrildi gamzeli meteor. ''Lan geri zekalı o an şoktan bir şey yapamadım sen kimsin beni öpüyorsun!'' Sert bir şekilde karnını yumrukladım. Ta ki biri beni havalandırıp banklara sürükleyene kadar. 'Boray aşkım güçlü demek ki senin gibi bir danayı taşıyor.' Fadime kaşınma. 'Ok.' ''Boray bırak ben bunu öldüreceğim!'' Boray derin bir of çekti. ''Selin bir dur ben yoruldum vallahi bir dur Allah'ın adını verdim.'' Durdum ve banka oturdum. Ayaz yerden hafifçe kalktı ve yalpalayarak yanıma geldi. ''İlk defa bir kızı geçtim biri burnumu yumruklayarak kanattı.'' Yüzüne baktığımda burnu kanıyordu ve dudağı patlamıştı. Sonra hemen bakışlarımı önüme çevirdim. ''Selin özür dilerim. Konuştuklarınızı duydum haklısın arkadaş olsak sadece.'' Somurttum. ''Bunca şeyden sonra mı?'' Güldü. ''iki ay boyunca ne zaman istersen çikolatalı şeyler alırım.'' Gözlerim kocaman oldu ve ona döndüm. Boray iyi çocuktur demişti de mi? ''Bundan sonra kankimsin kardişim!''
----
Cayda dan...
Aynada hem kendime hemde kolyeme bakıyordum. Sıkılmıştım artık sevmekten, Sevilmek nasıl bir duygu merak ediyordum. Çirkin biri miydim acaba? Bu yüzden mi? Berk beni neden sevmedi acaba. Fatma sence? 'Vallahi kanki iç sesim ama her şeyi de bana sorma bu biraz zor.' Peki Fatma ben bunu severek salaklık mı yaptım. 'Evet.' Beyin fırtınam kıyamete dönüştü... Telefonumu çıkardım. Ve Berk'i aradım. (Koyu yerler Berk.)
''Efendim yacrumcum.'' Her dakika özlüyordum.
''Berk ben iyi değilim müsait misin?'' Ağlamaya başladım.
''Kapıdayım ben de size uğramak istiyordum. Güzelim kim üzdü seni?'' Ağlamam şiddetlendi.
''Bekle o zaman ben hemen geliyorum temiz havaya ihtiyacım var.'' Onayladı ve hemen kapattım. Hemen ayakkabılarımı giydim ve asansöre bindim. Kolyemi avuçlarımın arasında sıkıyordum. Yap bunu Ceyda lütfen... Apartmandan çıkar çıkmaz onu gördüm. Bundan altı yıl önce ben on üç o on dört yaşında aynı orta okuldaydık. Boray diye bir sümüklü arkadaşı vardı o zamanlar. Şu an da var ama olsun. O zaman ki Berk masumdu. Ama çocuk liseye bir geçti, geçiş o geçiş. Sevgililerini bana kardeşim bu diye mi tanıştırmadı... Sevgilisiyle onun fotoğraflarını mı çekmedim. Hevesti ilk başlarda sonra bağımlı oldum. Allah bilir kaç kızı öptü altı yılda. Beni de seven oldu ama onun hayali bende her zaman daha büyüktü. Artık ben bağımlı olduğum bir şeyi bırakamazdım. Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladığımda Berk yanıma geldi.
''Bebeğim ne oldu gene?'' Cevap vermedim.
''Aşkım ne oldu?'' Cevap veremedim.
''Hadi güzelim söyle kim ağlatıyor seni?'' Ve gene cevap vermedim.
''Berk eski ormana gidelim üstüme geliyor her şey yürüyecek halim kalmadı.'' Kafasıyla onayladı beni ve arabaya binmeme yardım etti.
---
Arabadan indiğim gibi koşmaya başladım. Ta ki düşene dek. ''Neden hayat neden!'' Berk koşarak yanıma geldi ve yanıma oturdu. Hiç düşünmeden sarıldım ona. Kokusunu seviyordum. Kaç yıllık arkadaş olduğumuz için ona sarılmamı garipsemezdi. ''Söyle bakalım kim üzdü seni.''Burnumu çektim. ''Değer verdiğim biri.'' Biraz durdu. ''Kimmiş o?'' Bir hıçkırık süzüldü dudaklarımdan. ''Aşık olduğum adam...''
****
OKUMADAN GEÇME!!!!
Merhabaaa farkındayım bölüm kısa... Ama bende öğrenciyim ders çalışıyorum azıcık saygı! Neyse öptüm vote atın bye mkeksefowıeanvrkjqıorıanrıne
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayaz'ın Soğuk Esintisi
Ficção Adolescente"Ben küçüklüğümde gökyüzüne baktığımda güneşin önünde sürekli bulutlar olurdu. Hiç bir sabah neden bilmiyorum güneş ile uyanamadım. Ama hep yıldızlar ile yatardım, ay ve yıldızlar severdi beni. Yani benim hayal gücüme göre bu yüzden geceleri severim...