Good Girls Love Bad Boys

33 1 0
                                    

Merhaba,aranıza yeni katıldım.Size iyi bir hikaye yazabilmek için,en çok favori alan hikaye ve kitaplardan bol bol araştırdım ve okudum.Cümlelerimi iyi kurabilmek için çabalayacağım,bu işte acemiyim.Sıkılabilme şansınız Dünya'nın yarısından az,seveceğinizi düşündüğüm bir hikaye olacak.İyi okumalar böceklerim!

Hikayeye başlamadan önce bir şey bildirmek istiyorum.Don't Be Afraid Of Me ve Serseri hikayesinden okumaya başladım sonuç olarak beynimi hikaye yazma isteği sarmaladı.Kesinlikle okumanızı öneririm!

''Kalkmazsan eğer,sana bütün evi temizletirim Lottie!''  Güzel uykumdan beni alıkoyan annem,sabahın 9'unda neden beni uyandırmak ister ki ? Bu kadının bana kini var,kesinlikle.''Tamam anne,geliyorum.Hah! Bu arada,ben aşağı inene kadar kahvemi hazırlar mısın ? Seni seviyorum!'' diyerek yatakda doğruldum.Ayaklarımda ki ojelerime bakarak,yatağın köşesine oturdum ve bacaklarımı aşağı sallandırdım.Ne zaman bacaklarıma baksam,aklıma Bungee Jumping yapmak isteğim geliyor,ne yani! Ayaklarla,Bungee Jumping'in bağlantısı ne,bilmiyorum ama en büyük hayallerimden biri,mükemmel! Ayakta dikilip,ayağımı tahta zemine sürterek banyoya ulaştım.Karşıma birden boy aynası çıktı,sipariş etmiştim ve getirmişlerdi.Biraz daha yaklaşıp,öne doğru eğildim.Lanet olasıca makyajlar! Dün,yüzümü temizleme gereği duymadan uyumuştum.Makyajlarım her yerime dağılmıştı,yabancı biri görse kokain bağımlısıyım felan sanacak! Çok korkunç görünüyordum,daha fazla kendime bakmayı keserek arkamı döndüm ve suyu açtım.Avucumun içine biraz su doldurarak yüzümle buluşturdum.Bedenim,soğuk suyu hissedince titremişti.Suyu kapatarak,havluyu aldım ve orada bekleme gereği duymadan havluyla aşağı indim.Dağınık topuz,pofuduk terliklerim ve ayıcıklı pijamalarım favorimdi.Annem kahveyi hazırlamış,beni bekliyordu mutfakta.O kadar zengin değildik,babam bir trafik kazasında vefat etmişti.Sadece annem ve ben kalmıştık,herşeye rağmen mutluyduk.Şuan 18 yaşındayım ve birine aşık olmamıştım.Arkadaşlarım bu zamana kadar birine aşık olmadığım için,ağızları açık bir şekilde aaaa'lıyorlardı.Aslında olabilirdim,ama istemiyordum.Mutfağa geçip,kahvemi aldım ve iki-üç yudum alarak annemi öptüm. ''Bugün biraz kaykay süreceğim sanırım anne,arkadaşlarımı arayacağım birazdan.Gelip beni alsınlar.Şu lanet günlerimi,güzele çevirmeye ihtiyacım var!'' dedim,tam mutfakdan çıkacaktım ki annem ağzını açtı.İşaret parmağımı uzatarak, ''No,no,no mom!'' dedim ve mutfakdan çıktım.Gerçektende hayatımın her günü lanetlerle doluydu ...

Bu kadar yeter tanıtım için,One Direction üyelerinden birinizi seçmenizi istiyorum.İlerleyen dönemlerde grubun şakacıları olmayacak,daha psikopatça bir şeyler düşünüyorum.Yorumlarınızı bekliyorum! Xx

Good Girls Love Bad BoysHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin