Pity Party. Část z písně (It's my party, and I cry if I want to, cry if i want to...) pochází ze staré písničky It's My Party od Lesley Gore. Melanie řekla, že z celého alba je nejvíc hrdá právě na tuto písničku. Melanie také řekla, že Pity Party byl pro ni nejtěžší, protože musela tlačit hlas směrem, kterým není moc zvyklá. Dá se předpokládat, že Cry Baby bylo v tomto videoklipu devět, protože na svém dortu má právě devět svíček. To znamená, že postava Cry Baby v takto brzkém věku kouřila (konec videoklipu). A protože videoklipy o Cry Baby na sebe většinou navazují nebo se doplňují, nejspíš si kouření devítiletá Cry Baby odkoukala od maminky. Pity Party je zatím jediná a první Melaniina písnička, která se uchytila v top 40 v pop rádiích. Nutno ale poznamenat, že song Dollhouse stále ve své oblíbenosti na internetu Pity Party předčí. Melanie uvedla, že její nejoblíbenější částí videoklipu je, když ničí plyšového medvídka. Kromě části „it's my party, and I cry if I want to“ (písnička It's my party - od Lesley Gore) společnou postavu Johnnyho. V písničce od Lesley Gorge je Johnny chlapec, který se místo Lesley věnuje Jude, a v Pity Party od Melanie je Johnny její kluk, který na party nepřijde vůbec - Johnny se také objevuje v dalších Melaniiných písničkách, jako třeba Pacify Her, Soap a další. V Pity Party je spousta možných odkazů na jiné Melaniiny písničky - když ničí plyšového medvídka, nejspíš naráží na písničku Teddy Bear, v klipu jsou vidět kostky s písmenky, které nejspíš symbolizují píseň Alphabet Boy, a když Cry Baby píše pozvánky pro Johnnyho a další její přátele, jí cookies a mléko - odkazuje na písničku Milk and Cookies. V klipu se objevily hodiny ve tvaru kočky, které byly i v písni Cry baby, v písni bylo také zmíněno: "Just means there's way more cake for me" - odkaz na píseň Cake. Podle Melanie na oslavu nikdo nedorazil, protože všichni šli na party Beth Anne, která ji pořádala ve stejný den. Videoklip byl vydán 1. června 2015.
Play date. Tato písnička je pro Melanii těžká zpívat živě, občas totiž nevyzpívá výšky, které v Play Date jsou. Původně měla být v albu písnička Half-Hearted, tu ale nahradila právě tato písnička. Melanie píše obvykle písně sama, ale tuto napsala spolu s Miles Nasta. Píseň je sice součástí Deluxe verze alba Cry Baby, ale nepatří do příběhu Cry Baby, stejně jako Cake a Teddy Bear.
ČTEŠ
Melanie Martinez- FAKTY
SonstigesAhoj😊. rozhodla jsem se napsat fakty o Melanii Martinez a jejích písních❤. Doufám že se vám fakta budou líbit.