Fakty o písních 9

92 5 0
                                    

Rebound (a Blue knees) jsou nejkratší písničky od Melanie. Uvažuje se dokonce, jestli jsou vůbec celé.

Rough Love. Píseň je o vztahu, se kterým Cry Baby není spokojená, jelikož zřejmě zažívá špatné zacházení. Protože ostatní chlapci ji opustili, protože pro ně nebyla dost dobrá a ona se bojí, že už jiný vztah mít nebude, začíná přijímat "hrubou lásku". Její další píseň Teddy Bear, je o domácím násilí a je možné, že Melanie někdy podobný vztah zažila.

Sippy Cup. Je to sequel k "Dollhouse". Matka Cry Baby načapá svého muže, jak si přivedl k nim domů svojí milenku a oba dva je zabije. Cry Baby najde jejich těla v kuchyni, tak jí její matka uspí a nakonec ji nechá vypít drogu, ze které si nebude pamatovat, co se stalo. Fanoušci si z počátku mysleli, že Cry Baby na konci klipu zemřela. Melanie ale na jednom ze svých koncertů objasnila, že Cry Baby jen od své matky dostala drogu, aby usnula a na vše zapomněla. You call that ass your own, we call that silicone - odkaz na Melaniinu písničku Mrs. Potato Head. Melanie uvedla, že píseň je o vztahu, ve kterém ona sama byla.

Smoke. Písničku složila, nazpívala a na internet vložila, když jí bylo 14 let. Za to si strpila docela slušnou šikanu, spolužáci si z ní utahovali a dokonce s posměchem pustily Smoke do reproduktorů, aby byla písnička všude slyšet.

Soap. Píseň má dva klipy (Soap, Training wheels). Na konci druhého klipu k Soap se Cry baby zvětšily oči, stejně jako například v klipu Pacify her. Písnička je i ve filmu Nerve. První propagační videoklip byl natočen Melaniinými kamarády, které si přizvala do hotelového pokoje, kde natáčení probíhalo. Díky této písničce se udělala challenge na sociálních sítích, a hlavně na aplikaci musical.ly - natočili video, kde si nalévají do pusy mýdlo, a nominují další lidi, kteří to musejí udělat.

Melanie Martinez- FAKTYKde žijí příběhy. Začni objevovat