Tag, You're It. Píseň pojednává o znásilnění a pronásledování. Postava Cry Baby je po nevydařené narozeninové oslavě (Pity Party) velice zranitelná, čehož využije starší muž, který ji pronásleduje a následně unese k sobě do domu. Drží ji ve sklepě (proto se zmiňuje o tom, že je pod zemí a nikdo ji neslyší). Melanie jednou řekla, že vlk, který je ve videoklipu k písni, má být vlk, který se pokoušel unést červenou Karkulku. V klipu vlk Cry baby uspí jedem ve zmrzlině, v písni se ale zpívá, že za ní běží přes parkoviště. Možná je tomu tak proto, že by bylo těžší natočit jak vlk přenáší Cry baby do pokoje (Milk and Cookies). Takhle se v klipu jednoduše probudila v krabici ze které vylezla a klip tak působil tajemněji.
Teddy Bear. Píseň pojednává o domácím násilí. Melanie zazpívala "la" celkem devadesátkrát. Píseň je sice součástí Deluxe verze alba Cry Baby, ale nepatří do oficiálního příběhu Cry Baby, stejně jako píseň Cake a Play Date. Melanie spolupracuje se značkou Lime Crime a nechala vyrobit rtěnku, kterou nazvala po této písniče - Teddy Bear.
Breathing deep into the phone - tento text můžeme najít i v Milk and Cookies. U Melanie nejsou odkazy na jiné její písničky nic neobvyklého. V písniče můžeme slyšet šestkrát říct Melanie Threw you out, I didn't outgrow you. Nahrávka je ale obrácena.Training Wheels. Pokud se zaměříme na Cry Baby story, tak v příběhu je zmíněn kluk Johny, který byl už zmíněny ve videoklipu k písni Soap. Podle Cry baby story, s nim Cry Baby jezdí na kole, které se ale poté porouchá, a tak ho musí spravit. Cry Baby je podle příběhu s Johnym nejšťastnější. Napsat tuto písničku trvalo Melanii dvacet minut.
ČTEŠ
Melanie Martinez- FAKTY
RandomAhoj😊. rozhodla jsem se napsat fakty o Melanii Martinez a jejích písních❤. Doufám že se vám fakta budou líbit.