dağ çiçeği

8.8K 328 49
                                    

Yine yeni yeniden benn.

Iyi okumalar millet...

🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

Sorgu odasında beni beklıyen 4 terörist. Ellerim baya kaşınıyor yav. Içeriye girip hemen sorguya başladım

"Keyifler yerindemi gobeler?" Dedim bana bakan şaşkoloşlara. (Gobel = erkek cocuğuna denir yozgatça)

"Eeh cevab vermicekmisiniz. T.C bize bahmiyir diyorsunuz keyfinizi soruncada cevablamiyorsunuz ncncn olmuyor ama" dedim alay ederekten.

"Biz birşey bilmiyih"dedi içlerinden biri. Yaw he he bilmiyin bizde yedik. Birinin saçından tutup "anlat silahlar nereye gidiyordu kime gidiyordu!" Dedim sesimi yükselterek. "Ah"diye inliyerek "bilmiyih"dedi

"Iyi bilmiyorsanız yaşamanızın anlamıda yok" dedim beylik silahımı çıkartıp ağzına soktum. "Son kez söylemek istediğın birşeyin varmı. Son duanı et diyeceğım ama sen dua da bilmiyorsundur." Ellimde debelenmeye başlıyan hain. "Dur esker dur" dedi. Ohooo bu yola geldi hemençik böyle keyfi çıkmiyor ama. Anlatsın bakalım ne yumurtlicak.

"Biz sınırdan geçirip şehmuz komutana teslim edecektik. Şehmuz büyük eylem peşinde adam topliyi, nasıl bir eylemdir bilmiyirem. Başka birşey de bildihim yohtur." Dedi bende zaferle sırıtıp çıktım odadan.

Bana bakan Utku komutana gerekli bilgileri verıp arkasindan odasina ilerledim.

"Yine şehmuz iti çikti bunun altindanda" dedi sertçe masaya vururken. "Sonun ellimden olaçak it." Dedi sinirle

Ne oluyor la. Niye delendi bu la.

"Eylem yapılçak ama ne olduğunu bilmiyorlar belliki gizli tutuluyor nasıl öğrencez" dedim

"Utku dağdaki muhbirlerden bilgi varmı eylem hakkinda acaba" dedi Hasan üsteğmen

"Öğrenırız hasan haber verdınmi tugaya nezaman geliyorlar adamları almaya" diye sordu. Adam bir değişik oldu. Kabaran boyun damarından belli oluyor nasıl sinirli olduğunu.

Içeriye giren asker "komutanım telsızde konuşmalari var ama yabanci dil kulaniyorlar" dedi

Düşman bir değilki, dört yanımizda hainler kol geziyor her irktan var. Hitler boşuna dememiş "türkler öyle bir millettir ki hayatta bir tane bile kalsa devlet kurup intikamını alır" hain soysuzlar da bizi nekadar yıkmaya çalışsalarda sadece çalışmakla kalacaklar yıkamicaklar bizi. Bölemicekler.

"Bir dinleyelim şunlari komutanım belki arada bir kaç kelime anlarız" dedim sonuçta bir çok kelime bir birlerine benziyor. "Iyi hadi gidelim" dedikten sonra hepimiz telsiz odasına girdik. Herkesin suratında anlamsiz ifadeler. Sen sonumuzu hayir eyle rabbim.

Gelen seslerle adamların alamanca konuştaklarını anladım. Ve hemen söze atladım

"Komutanım alamanca konuşuyorlar.
Nekadar şanslısınizki benim gibi almanca bilen bir askeriniz var"dedim havami atarak. Hemen telsizin başına geçıp dinlemeye başladım konuştuklarını ve elime kağıt kalemi alıp not ettim konuştuklarını.

"Evet .... Volksschule (ilk ögretim demek), tabi in 2.5 Stunden, Bombadieren. yav he he bombadieren edersiniz, ..... diesmal müssen wir das schafen." Bok schafen (schafen=başarmak demek) edersiniz diye arada laf söyluyordum...

Lann bu ne diyor Esilamin okuluna bombalicaklar hass....

"Ne oldu Asmin ne diyorlar konuşsana dondun kaldın." Dedi Utku komutan beni sarsarak

Vatan Aşkı Bitmez / DÜZENLEMEDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin