Her insanın kaderi vardır ...
Mutluluk, söylemesi kısa bulması çok zordur. Mutlu olmak için önce onu bulmak gerekir. Bulduğunda da bırakmamak.
Barış Buka, başarılı bir avukat. İşinin en iyisi denebilecek kadar tecrübeli bu tecrübesi kadar da çok düşmanı var. Onun için ise tek önemlisi kardeşi Beste.
Barış'ın Ağzından
Beste: Abicim ben geldim.
Barış: Hoşgeldin canım
Beste: Bu ne hal ya !
Bir üstüme bir de Besteye baktım.
Beste: Düğün var düğün, vallah unuttum deme bugün benim kavalyemsin, eğer ben gelmem dersen bende şu yakışıklı matematik öğretmenini çağırırım.
Besteye baktım,
Beste: Hadi abi ya acele et, en yakın arkadaşımın düğününe geç kalmak istemiyorum.
Barış: Tamam geliyorum 2 dakikaya
Yukari çıkıp hazırlanırken aşağıdan söyleniyordu,
Barış: Duyuyorum ben Beste Hanım
Beste: Duy diye söylüyorum zaten
Barış: Başımın belası
Beste: Tatli Bela avukat bey
Annemle babamın bana emaneti Beste. Kıymetlim, canım o benim.
Düğün yerine gelmiştik,
Beste: Abi sen geç ben Defneye bakip geliyorum.
Barış: Birak beni burda
Beste: Offf abi offf
Yazar'ın Ağzından
Defne ile Ömer, şans eseri tanışmış birbirine deli gibi aşık iki deli insan. El ele nikahın kıyilacagi yere geliyorlardi.
Defne: Seni seviyorum
Ömer: Seni çok seviyorum sevgilim
Alkışlar eşliğinde nikah memurunun yanına geldiler, şahitler Beste ve Ömer'in sağ kolu Alp.
(Burdan sonrasini medyadaki şarkı ile dinlerseniz 😊😘)
Nikah memuru: Siz Defne Topal, Ömer İplikciyi eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?
Defne: Evet evet evettttt
Nikah memuru: Siz Ömer Iplikci, Defne Topal'ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?
Ömer: Evetttt
İmzaları attılar, nikah memuru evlilik cüzdanını Defneye uzattı. Ömer Defneyi dudağından öptü. Defne elinde cüzdanı sallarken silah sesi duyuldu.
Ömer: Noluyor
Defne: Nerden geldi bu ses
Etraftakiler paniğe kapıldı.
Defne polis arkadaşlarının yanına giderken ömerde adamlarının yanına gitti.
Barış, etrafa bakınırken kardeşini kanlar içinde karşısında gördü.
Beste, göğsünden vurulmuştu. Bir anda yere yığıldı.
Beste: Abi ( yutkundu)
Barış: Şştt tamam yorma kendini abicim