BÖLÜM 16 "Doğum Günü Sürprizi!"

1.1K 115 171
                                    

*Müzik: Sezen Aksu-Seni Yerler*

Keyifli Okumalar...

•••

13 Ağustos 2017

Defne'den

O alarmın sinir sesiyle uyandım yine. Gözlerimi avuşturarak kalktım. -Ki bir anda bir vazo kırılma sesi duydum. Olduğum yerde kaldım resmen. Kim ki bu saatte? Yavaşça ayağa kalkıp aşağıya indim. Merdivenlerde ise nolur nolmaz diye bir vazo aldım elime. Son basamak kalmıştı ki birisi kolumdan tuttu. O an çığlığı bastım.

D: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Bırak beni pislik bıraaaak!

X: Kapasana çeneni kızım!

D: Bana bak-- baksana lan!

X: Baktım n'oldu?

D: Maskeni çıkar maskeni.

X: Oldu canım bende salağım ya!

D: Evet!

X: NE!?

D: Salaksın sen be! Sen kim Defne Topal'ı kaçırmak kim!

X: Kaçırıyorum işte görmüyor musun?

D: Günah gitti benden!

Deyip tekme attım karnına. Bıraktı tabi beni. Bende koşmaya başladım. Kapıyı açmış tam çıkıyordum ki ki ki... Dışarıdada adam varmış ya la!

X: TUTUN KIZI KAÇIYOR!

Demesiyle bana döndüler. Bende kaçmak için delik arıyordum.

D: Aa bakın gökyüzünde ne var!

Üçüde gökyüzüne bakınca bende aralarından sıyrılıp koşmaya başladım. O arada bağırıyordum.

D: İMDAAAAT! YARDIM EDİN! KAÇIRIYORLAR BENİ! İMDAAATT!!

Lan bir Allah'ın kulu dışari bakmaz mı be! Etrafa bakıp koşarken bir anda birine çarpıp yeri boyladım. Başımı kaldırdığımda güneşten dolayı gözlerimi kıstım. Ve yine ayaklarım yerden kesildi. Ne ayakmış arkadaş durmadan yine yerden kesiliyor!

D: Ya kardeşim siz benim başıma bela mısınız? Bıraksanıza beni!

X:........

D: Rahat mı orası ya?.. KARDEŞİM İYİ MİSİNİZ SİZ YA? KAÇIRA KAÇIRA BENİ Mİ KAÇIRIYORSUNUZ?

X: Of be kızıl sıktın ama!

D: Ben ne diyorum o ne diyor? PARA MI DERDİNİZ SÖYKEYİN VEREYİM. HATTA DURUN TELEFONUMU VERİN DE ARIYIM GETİRSİNLER SİZE!

X: Sağar mı var karşında ne bağırıyorsun?

D: EVET!

Beni yere indirdiklerinde arabanın yanına gelmiştik. Bi hamle yapmam gerekiyordu ama ne? 😞 Düşün Defne düşün...

D: BULDUM!

X: Ne buldun?

D: Ha? Şey? Ben onu dışımdan mı söyledim?

X: İçinden mi söyledin?

D: Çok komik!

X: Ya sabır!

D: Bence de!

Çok pardon o pis hırsızla konuşana kadar size Anlatamadım. Şimdi şöyle ki ben de çene var ya. Ha işte ne dediğimizi duyuyorum. Bu çene bende doğuştan var. Neyse ben konuşup durursam bunların dikkatini dağıtmış olurum. Böyle de kaçarım. Güzel fikir he! Zeki aklım benim!

KUZEN (DEFÖM)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin