Bölüm 63.

342 12 21
                                    

Ne kadar uzun süre oldu görüşmeyeli. Burayı çok özlemişim. Nihayet bölüm yazabildim. Umarım devamı gelir ve sizde seversiniz. Keyifli okumalaaaaar.


#Flashback#
- Dean Holder -

West Home'un projesine ortak olma konusunu her düşündüğümde beynimin içinde tek bir şey yankılanıyordu. Brooke. Gerçekten benim kızım mıydı? Ben onun babası mıydım?

Oturduğum koltukta dizlerime yaslamış olduğum dirseklerime kadar gömleğimin kollarını kıvırdım. Bakışlarım ellerimdeydi. Bu pis ellerin. diye düşündüm. O bebeğe dokunmaya nasıl cesaret edecektim?

Asıl problemim daha büyüktü.

Bebeğin benim olmama ihtimali.

Bu düşünce beni içten içe yiyip bitiriyordu. Brooke'un babası eğer Cameron'sa onu diri diri mezarın içine sokmaya razıydım. Cameron ve Skyler'ın şuan çizdiği mutlu aile tablosunun gerçek olmadığını biliyordum. Onlar arkadaşlardı. Çok yakın arkadaş.

Ellerimi ovuştururken sehpada duran viskimden büyük bir yudum aldım. Kafamın içinde filler ip atlıyor gibiydi. Düşünmekten aklımı yitirecektim. Cameron benim olana , Skyler'a , dokunamazdı. Böyle bir şeye cesaret bile edememiş olması gerekirdi. Aksi takdirde elimden çekeceği vardı.

Hem Cameron istediği kadar Skyler'a yaklaşsın , Skyler bana aşıktı. Gözü benden başkasını görmezdi. Asla , kimsenin kendine dokunmasına izin vermezdi.

Viskime bakarken yan odadan gelen Violet'e baktım. Sadece iç çamaşırları ile muazzam görünüyordu fakat benim gözlerimin Skyler'dan başkasını görmesine imkan yoktu. Yaklaşarak yanımdaki sehpaya oturdu ve elini göğsüme koydu. "Gerçekten akıllıca bir yatırım yapacaksın." Başımla onayladım.

Skyler'a yakın olmak için her şeyi yapardım.

#Şuan#
-Skyler West-

Gülüşüm yüzümde solarken şaşkınca Violet ve Dean'a baktım. Lanet olası herif bizi öldürecekmiş gibi baktığı için oldukça gerilmiştim.

"Violet, yatırımcını şirket olarak kabul etmiyoruz."

Bakışlarım şimdi sadece Violet'teydi. Hayal kırıklığına uğramış gibi dudakları aralandı. "Fakat Holder's bu konuda gayet iyi. Daha iyisini bulabileceğimi sanmıyorum."

Cameron buz gibi sesi ile masadaki kağıtları işaret etti. "O zaman sen ve senin projen ile de ilgilenmiyoruz." Violet mümkünmüş gibi daha çok şaşırdı. Ne yapacağını bilemez bir halde Dean'a bakınca başımı Cameron'a çevirdim.

"Seninle biraz yalnız konuşabilir miyiz, Cameron West?" Dean'ın sorusu ile yutkundum. Cameron elimi güven verici bir şekilde sıkarak gülümsedi. "Mich'in odasına git. Julia'da orada." Başımla onayladım. Nihayet kucağından kalkarken bakışlarımı asla Dean'a çevirmeden odadan çıktım. Violet'te hemen arkamdaydı. Başımı kaldırmam ile kucağında Brooke ile yaklaşan Julia ve Mich'e baktım. Ellerimi kaldırıp onları durdururken Brooke ellerini çırparak "Ba-ba." diyip duruyordu.

"Bir sorun mu var?"

Julia'nın sorusu ile başımı olumsuz anlamda sallıyordum ki Violet "Dean Holder yeni yatırımcım olmak istiyor." diyiverdi. Julia'nın ne kadar şaşkın olduğunu hissedebiliyordum fakat yine de hiçbir mimik yapmadan Violet'e bakmayı sürdürdü. "Doğru söyleyin, Bayan Castiel. Bay Holder size tek gecelik ne kadar veriyor?" Tıpkı Mich ve Violet gibi benim de ağzım iki metre açılırken Julia koluma girip beni sürüklemeye başladı. Aynı zamanda da "Asla onu alttan alma. Cameron için ne yapacağını tanrı bilir. Ayrıca Holder'ın burada ne işi var?" Brooke ve Dean'ın aynı ortamda olması fikri beni müthiş bir şekilde geriyordu. Bu yüzden doğrudan babamın odasına yöneldim. Aynı zamanda da Julia'ya "Hiç bir fikrim yok." diyebilmiştim.

Sen, Ben ve Çok Daha FazlasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin