Bir gece akşamiydi yolda giderken karşima hic tanimadiğim birisi çıkmıştı. Ben ise hızlı adımlarla yoluma devam etmistim. O hala beni takip ediyordu. Anlayamıyorum neden beni takip ediyordu ya da beni nerden tanıyordu. Aklima okadar şey takildiki nere gittiğimi bile bilmiyordum. O sırada kalbimin bana bir şey fısıldadığını duydum. Sanki bana durup arkami dönmemi söylüyordu. Ve kalbimin sesini dinleyip yavaş bir şekilde arkami döndüm fakat arkamda kimse yoktu belki de fazla cinayet haberleri olduğundan dolayı korkmuş olmalıym. Kendime gelir gelmez cadde üstüne çıkıp bir taksi çevirdim, eve geldiğimde ise sıcak bir banyo yapıp uyumuştum.Sabah olunca dişari çikip bu temiz havada spor yapiyordum o sirada telefonum çalmişti arayan damlaydi .
Damla: Merhaba pelin bugün selin'in doğum günü benimle partiye gelirmisin ?
Pelin: tabikide gelirim saat kacta gidecegiz partiye ?
Damla: Saat 17:30' da gideriz.
Pelin: Tamam ben 1 saa'te orda olurum.Sporumu bitirip üstümü deyistirmek icin eve koşarak gittim. Eve geldim ve kendime gelmek için soğuk bir duş aldım. Duştan çıktım ve selinin doğum günü partisine hazırlanmaya başladım. Elbisemi giymiş saçımı yapmış ve makyajımı bitirmiştim ki kapı çaldı. Aşşağıya inip kapıyı açmıştım ve karşımda elinde bir paket ve çiçekle bekleyen kargocu duruyordu. Kimden olduğunu sorunca da isimsiz olduğunu söyledi. Çok şaşırdım herhangi bir not filan da yoktu. Çiçekle kutuyu alıp içeri geçtim kutuyu açıp bakıcaktım ki o sırada damla aradı ve bana nerde kaldığımı, geç kalıcağımızı söyledi. Kutuyu bi kenara bıraktım ve damlayı almak için arabanın yanına indim. Tam arabaya binecekken telefonum calmisti arayan yine damlaydı.
Damla: merhaba pelin gelirken sparis verdiğim pastayida alirmisin ama sakin acma icini !!
Pelin: Pekala gelirken alirim sen suan nerdesin? seni gelip aliyim.
Damla: Ben şuan evdeyim seni bekliyorum.
Pelin : Bana evin konumunu atarmısın.
Damla: Tamam ben sana konum atıyorum.
Pelin: 10 dk sonra alirim seni.
Damla: Tamam bekliyor olacağım seni .İlk önce pastayi almaya gitmiştim sonrada damlayi almak icin mustafa kemal paşa lisesine doğru gitmeye başladim. Tam giderken trafik kazası olmustu arabamdan inip hemen olayin oldugu yere gittim. Bana giremesiniz diyince bende ben doktorum dedim ama hala beni almadilar. Çok sinirlenmiştim birdaha tekrarladim vebana busefer izin vermisti. Arabada 2 yarali bir hamile bir kadin vardi daha doğrusu bu arabadan onlari nasil cikaracagimiz olacakti. Araba ters bir şekilde duruyordu aradan 1 saat ğecmisti partiye gec kaliyordum. Kadini cikarip sedyeye koymustum babayla kizi ise baska bi sedyeye koymustum. Hamile olan kadin birden bire kusmaya baslamisti bende anlamamistin ne olduğnu sonra gereken müdehaleyi yapip biraz daha iyi olmasini sağlamistim. Hastaneye geldiğimizde tam arabadan cikarken o akşamki beni takip eden adami gormustum. Bi kac dakika ona baktim sonra bana doğru bakti utandim birden bire. Sonra telefonumun satine baktim saat 18:59 geciyordu. Arabama binip damlayı almaya gitim. Daha sonra partiye biraz gec kalmistik ama tam saatinde ulaşmıştık. Sonra selinin evine gireceken damla birden eliyle gozümü kapatmıstı anlamadim ama merak da ediyordum daha sonra niye kapatigini sordum.
Pelin: Damla neden gözümü kapatin hic birsey anlamadim ben.
Damla: İceri girince anlarsin.Diyince daha cok merak etmistim. Daha sonra beraber iceri girdik sonra damla elini çekti ve herkez birden bire iyiki doğdun pelin diye bağiriyorlardi. Galiba benim dogumgünümdü bugün dogümgünümün nezaman olacagini unutmuştum. Daha sonra gözlerimden su damlalari gibi göz yasi akti çok mutlu olmustum beni seven cok kisinin oldugunu bilmek beni mutlu etti. Pastami üfledim dileğimi diledim dileğim şuydu annemin ileşmesiydi çunkü annem 2 yıl önce babam trafik kazasında ölmüstu ve bunu annem 1 yıl sonra ögrenmisti. Annem birgün disari cikmak istedigini soyledi ama babamin mezarina gittmiş megersiki bir kac saat bekledim ama hala gelmemisti polise haber verdim bizden haber bekleyin dedi. 1 ay bekledim sonunda anemi babamin mezarinda bulmuslar kötü gözukuyordu cünkü bobrekleri bütün ic organlari zarar gormus 2 yıl bekliyoruz hala bir sonuc yok iste bu dileği dilememin nedenim bu. Annem benim canimdan degerli onun icin her şeyi yaparim ama ben bagislamak istiyorum ama uygun olmadigi icin.
Partide o adamda vardi bana doğru yürüyordu daha sonra bana meraba dedi daha sonra bende merhaba dedim ve yanindan tam uzaklasicaktim ki kolumdan tutu ve beni sesiz sakin bir yere goturdu. Birden korkmustum kolumu birakmasini ve suruklememesini söylemistim ama dinlemedi beni.
İlk önce o kanusacakken ben birden neden beni o gece takip ediyordun diye bir soru cikti ağzimdan hiç anzisin.oda bana şöyle cevap verdi" aslında nedenini sende biliyorsun" diye cevap verdi. Hiç birşey anlamamıştım" neyi "diye cevapladım oda bana şöyle dedi " ben seni bir kaç ay takip ediyorum çünkü..." dedi ve yanımıza leyla geldi ve sözü yarım kalmıştı. Nediyeceğini merak etmiştim daha doğrusu ne demek istediğini anlamak olacaktı. Yarın olmuştu yine spor yapmak için dışarı çıktım. Sprumu yapıp eve doğru gittim.
YOU ARE READING
Kalbimdeki Ses
RomanceŞart mı dudaklarımla kal demem, Gözlerim çığlık çığlığa gitme diye haykırırken...