"Od kdy?" jo vím jsem zvědavej člověk
"Od pondělí"špitla
"A to jako vážně vždyť je dnes středa a ty mi to ani neřekneš?"rozlobila jsem se na ni,ale moc dlouho my to nevydrželo protože jsem vypukla v hlasitý smích
"Tak...pr...prom....promiň....ma...mami"omlouvala se mi mezi záchvaty smíchu "Tak asi jdeme,ne?"zeptala jsem se když už jsem se trochu uklidnila. Chtěla jsem odejít protože 1.oběd stál za ho*** 2.většina vrstevníků na nás koukali jestli jsme se nezbláznily.Jo zbláznily."Jo jo můžem jít stejně jsem se moc nenajedla"
*************
"Takže.......tohle je Ellie moje nejlepší a nejbláznivější kámoška a Ellie tohle je David můj........přítel"Emilly mě představila s Davidem jsme byli v parku. A ano byl tam i zbytek týmu. "Ahoj" "Ahoj"
Pozdravili jsme se a David ke mě natahoval ruku že si chce potřát.Ono se ještě v této době podává ruka?Ano Ellie představ si že některé děti jsou vychovány k slušnému chovámí.Samozdřejmě že jsem ji přijmula."Tohle je Shawn,Jack,Nash a Cama už znáš" "Ahoj" pozdravila jsem s přátelským úsměvem všechny.Naštěstí nejsem stydlivá takže mi představování nedělá problém( jo někdy koktám)
Ale lituji ty holky,kterým položí nějaký kluk nebo kdokoliv a oni hned zrudnou jako rajče. Všichni kluci byli v pohodě,ale mě asi nejvíc zaujal Shawn Mendes.Byl velmi sympatický❤.Celou dobu jsem si s klukama a s Emilly povídala o různých věcech.
***********
Když jsem přišla domů (asi ve 3 odpoledne)tak jsem se převlékla do kraťasů(ptáte se proč? Hned zjistíte😹(jo je opravdu dobrý nápad psát do knihy emoji já vím)) a bílého tričkaŠla jsem dolů kde byli bráškové.Jo možná je to trochu ujetý jim příkat bráškové "trochu"ale to nikomu přeci nevadí a já tím vyznávám lásku k nim.Jo jasně teď si říkáte že nemůžu být normální,když říkam že je mám ráda samozdřejmě že jsou chvíle kdybych je nejradši uškrtila(vzpomněl jste si někdo na Homera a Barta ze Simpsnových?)ale jsou i chvíle kdy je vše zalité sluncem a já je miluju. Hráli tam Xbox 360 ( kdo máte Xbox?) Hráli ho už když jsem přišla domů a chtěla jsem si zahrát taky takže proto mám na sobě kraťasy,protože se vždy u toho spotím. Asi kolem 4 přišel taťka který se převléknul do domácí a šel hrát s námi.Po dvou a půl hodině nás to přestalo bavit no spíš nás to úplně unavilo.Kdyby vás to zajímalo hráli jsme já s Jackem proti Jayovi a taťkovi.My jsme vyhráli🙏.Pak když jsme uklidili v obýváku šli jsme s taťkou dělat večeři.Měli jsme míchaná vajíčka. Dala jsem.nádobí do myčky a šla do pokoje kde jsem si udělala úkoly když jsem to měla hotový tak mi zazvonil telefon.
*Shawn Mendes požádal o přátelství* byla to zpráva z Facebooku. Žádost jsem mu hned přijala.
Shawn Mendes: Ahoj :D
Elliezabeth Harley: Ahoj:DD
Shawn Mendes: Dnes ti to moc slušelo❤
Elliezabeth Harley: děkuji tobě taky❤
Shawn Mendes: Ehm....nešla..by jsi se mnou někdy ven,rád bych tě víc poznal
Elliezabeth Harley: Jo jo klidně
.............
Elliezabeth Harley:No hele já už půjdu spát abych byla zítra alespoň trochu použitelná:)
Shawn Mendes: jo jo tak dobrou❤
Elliezabeth Harley:Dobrou❤
Poté jsem udělala večerní hygienu a upadla do říše snů.Dneska 538 slov.
Jaký máte názor na Shawna?
Koho myslíte že bude Ellie mít nejradši?