Lola everybodyyyyyyyyyy^^^^^^^
(Ikke redigeret)
"Hvorfor er det at spiser du ostepops med spisepinde?" Wiki kigger på mig som om jeg er skør."For ellers får jeg det der klamme, orange oste-støv på fingrerne!" forsvarer jeg mig selv. Hun griner af mig og ryster på hovedet.
"Og by the way tror jeg, at jeg burde føle mig diskrimineret af det der!" Griner hun. Hun er asiat, men jeg er vildt glemsom, så jeg kan virkelig ikke huske hvilket land.
Wiki er min #1 bedste veninde. Og jeg ved hvad du tænker; "Hedder hun virkelig Wiki?", og selvfølgelig gør hun ikke det! Hun hedder Wiktoria Sui.
"Uuuuhadada," Wiki bider sig i læben og vender blikket væk fra mig. "Hottie klokken 3!" Udbryder hun. Jeg kigger i den retning og ser sådan en rigtig 'bad boy' sammen med hans tre venner. Han har mørkebrunt, fyldigt, kruset hår, som bare sidder helt rigtigt, en kæbe der kunne skære i glas og et gennemperfekt ansigt. På hans muskuløse krop har han en lækker, sort hoodie på. Enhver piges drøm. De andre drenge ligner også bad boys. Den første har blond, krøllet hår, den anden har næsten sort hår og er brun i huden og den tredje har brunt, sjusket, fyldigt hår.
"Jeg HAR en kæreste, Wiki!" Siger jeg bestemt.
"Ugh, Grayson...DON'T remind me!" Wiki hader Grayson. Han er også rimelig fesen i det. Vi er mest bare sammen af vane.
"Han er fin nok..."
"Hallo! Do har haft den samme dumme kæreste i 6 år, og i har STADIG ikke haft sex!"
"Kærlighed handler ikke kun om...du ved, og det er altså ikke på grund af ham, at vi ikke har haft det endnu, det er mig, som ikke er klar!" Jeg skovler endnu en ostepop ned i munden på mig med en spisepind.
"Hør her, Lo, vi ved begge to, at det er fordi, han ikke tænder dig en skid!"
"Det passer ikke, jeg elsker ham!"
"At elske er ikke det samme som at være liderlig, skat!"
Jeg ruller øjne af hendes sidste kommentar. Hun læner sig tilfreds tilbage i bænken, og smiler hoverende, som tegn på at hun har vundet.
"Holy shit, Lo, mr. Hottie tjekker dig ud!" Udbryder hun diskret.
Jeg kigger på ham, og bliver mødt af et par beundrende øjne og et selvfedt smil. Han blinker til mig, efterfulgt af at han vinker mig over til ham.
Jeg måber. "Holy Fuck!". Wiki skubber mig over til dem. Hun skynder sig selv at løbe efter.
"Hey, smukke!" Siger ham den lækre.
"Sup?" Griner jeg.
"Jeg er Cameron. Hvem er du så?"
"Jeg er...ikke interesseret!" Svarer jeg flabet. De griner allesammen. Cameron smiler sødt til mig.
"Okay, men kan du i det mindste fortælle mig dit navn?" Okay allesammen, hvem ville kunne modstå det smil!!?
"Okay...jeg hedder Lola" overgiver jeg mig.
"Vent lidt, Lola? Som i Lola Wheeler!?" Han måber. Jeg rynker brynene. Kunne det være...
YOU ARE READING
Secrets
Romance{VINDER AF ÅRETS ROMANTISKE BOG, DANISH FICTION AWARDS 2018} Lola er en 'good girl', men hvad sker der når hun falder for den hemmelighedsfulde badboy, Cameron? Og hvad sker der når hun bliver trukket ind på den slemme side af Californiens ungdom? K...