what?!..lizkook?

2.8K 48 2
                                    


at night lisa went to bathroom and took a refreshing shower before going to sleep she checked her social media.

lisa P.O.V

i took a refreshing bath and hoped on to my bed i checked my social media like how i do it on daily but i got a message from...Jeon Jungkook!!? well y am i even nsurprised i remember we exchanged numbers but..what ever lets just chat with him.

hey lisa what r u doing?                                                                                                                                                         (seen)

                                                                                                           nothing just checking my social media wbu?

                                                                                                                                             (seen)

ah me too i just took shower and now checking my social media :)                                                                         (seen)

                                                                                                                 hmm...cool so when do u got to sleep?                                                                                                                                       (seen)   

well, i like to sleep at 12 or sometimes 1 wbu?                                                                                                             (seen)                                                                                                                                          

                                                                                                                  oh i go to sleep at 12 its our fix time                                                                                                                                                              (seen)

wow,so lisa ah can i ask u a question???                                                                                                                             (seen)

                                                                                                                          yea sure what is it jungkook???                                                                                                                                                               (seen)

ah i was wondering can u meet me at the cake next to ur dance studio?                                                                                     (seen)

                                                                                               ah,idk i have to ask my unnies i will answer u                                                                                                             about that tomorrow morning is that ok?                                                                                                                                              (seen)

meet and greet (#lizkook)Where stories live. Discover now