- ...Ти си моята надежда.
- Уау... Шуга... Не знам какво да кажа. Това е толкова мило - една самотна сълза се спусна по бузата на Хосок.
- Това е истината. Моля те, не започвай да цивриш. Знаеш, че не се оправям със сълзи... - Юнги се протегна и внимателно избърса следата от сълзата.
- Юнги... Наистина си добър с думите, знаеш ли? - попита тихо по-малкият.
- Не съм добър, феноменален съм - намигна му чернокоското и двамата се разсмяха.
- И въпреки всичко, това ми изглежда като сън - заключи накрая Хоби. - Ощипи ме - подаде му ръката си.
- Аз имам по-добра идея - чернокоското нежно преплете пръсти с неговите и свали ръцете им надолу, приближавайки се отново към лицето му и целувайки го отново. Този път по-продължително, по-властно, но и по-нежно. Хосок имаше чувството, че се разпада и му се искаше този момент да продължи завинаги. За огромно негово съжаление обаче се наложи да се разделят, за да си поемат въздух.
- Не ме гледай така - прошепна измъчено Юнги, щом погледите им се срещнаха.
- Как?
- С желание.
- Защо? - Добре, тамън се беше поуспокоил малко и Юнги отново го накара да се изчерви.
- Защото не мисля, че мога да се удържам още дълго - изсъска другото момче и го целуна грубо, страстно, изпълвайки целувката с жар и карайки по-малкият да изстене в знак на протест, когато се отделиха.
- Никой не те кара да се удържаш. Сами сме - Хоби го гледаше недоволно.
- Точно това ме притеснява - Юнги прехапа долната си устна.
- Че защо? - изведнъж Хосок се притесни и не беше сигурен, че иска да чува отговора.
- Защото- - чернокоското беше прекъснат от силното биене на камбани из целия град. Беше станало полунощ. Двамата замълчаха, чакайки гръмкия звук да утихне.
- Честита Коледа - усмихна се Хоби, щом вече можеха да се чуват.
- Мда, честита да е... - Юнги беше забил поглед някъде зад Хосок и явно се беше замислил за нещо.
- Не си довърши мисълта - подсети го Хосок след малко.
- Да - чернокоското го погледна сериозно. - Просто не искам да си помислиш, че единственото, което искам е да спя с теб. А ако ти се нахвърля на първия ни ден, точно това ще излезе...
Хосок избухна в смях и се дръпна от ръцете на Юнги, излягайки се назад, без да може да си поеме въздух.
- Какво толкова смешно казах? - попита сърдито другото момче, но все пак не успя да издържи и също се усмихна, заразяввайки се от веселието на Хосок.
- Н-нищо смешно не каза. Просто някак си тона ти, сериозността - успя да изрече едва Хоби и отново избухна в смях.
- И все пак, не схващам - настоя чернокоското.
След няколко минути, нужни на Хоби да спре да се смее и да върне равномерното си дишане, той седна отново срещу Юнги, хвана ръката му, а свободната си я постави на бузата му.
- Извинявай. Предполагам от нервите. Изключително щастлив и благодарен съм, че мислиш и за моите чувства - Хосок се усмихна нежно , подпря чело на това на Юнги и затвори очи. - Но това не означава, че не искам да ми се нахвърлиш - прошепна тихо.
- Не ме изкушавай. Искам първия ни път да е специален.
- Първо, първия МИ и второ, какво по-специално от това, че най-после си признахме?
При думите на по-малкия, Юнги се отдръпна и го изгледа изненадано.
- Чакай малко. Хоуп, ти девствен ли си?
Хосок отвори очи и в тях проблесна игрив пламък.
- Ще ме научиш ли, хьонг?
✒🎁The End🎁✒
ESTÁS LEYENDO
Will you teach me, hyung? // YoonSeok // boy × boy
Historia CortaХосок има проблеми с рапирането и се обръща към Юнги за помощ. Устатият чернокоско обаче никак не е навит да губи от ценното си време за сън. Докато не чува колко зле всъщност се справя Хосок. Предлага му помощ, а по време на уроците, Хоби се влюбва...