7.Kapitola

47 5 0
                                    


Ráno som vstala so strašne dobrým pocitom. Hlavu som si už ani tak nezaťažovala včerajškom. Zišla som z postele a šla do kúpeľne. Doma nik nebol čo mi prišlo dosť zvláštne. Pozrela som sa na hodinky a prišla na to prečo nikoho nikde nebolo. Bolo totiž vyše 10hodin.

„Ari, nechcela som ťa budiť. V chladničke máš obed dnes nemusíš ísť do školy." Toto stálo na malom žltom lístočku.

 Vypila som kávu a šla som von s Perlou. Keď som prišla som sa hodila znova do postele. Zaspala som na také dve hodinky. Vstala som až na obed a tak som sa najedla. Poobede som sa rozhodla že pôjdem zas behať. Niekomu by to prišlo že som posadnutá. Ale ja len musím trénovať aby som nezaostávala za chlapcami. Keď som sa vracala zrazu na mňa zakričal dáky chlap. Zľakla som sa a tak som sa rozbehla ešte viac. Domov som prišla cela udýchaná a nevedela som čo skôr. Dačo som sa poučila a ku večeru mi zavolala Jess.

„No konečne ty trubka." Zdvihla som jej.

„Čo máš nove atlétka?" robila si zo mňa srandu.

„Nič také a ty?"

„Bože neuveríš." Začala.

„No koho si stretla? Hovor!" bola som zvedavá čo zo seba vypotí. Vždy takto začína keď dakoho stretne.

„Neverila by si aký krásny dokáže byť jeden chlapec!" zvískla.

„Čože! To si robíš srandu... meno, adresu, vek rýchlo hovor!" bola som plna nedočkavosti.

„No volá sa Matt je z vedlajšieho mesta a je tak starý ako ja."

„Čožee? To je skvelé!" bola som taká šťastná ja za ňu.

„A ako ste sa spoznali keď si chorá?"

„No bola to irónia osudu." Začala.

Bolo som nedočkavá ako decko keď čaká na zmrzlinu,

„Šla som od doktorky a mama ma rovno poslala do školy za triednou. A tam som ho zbadala v plnej kráse! Bol tak neskutočne krásny!" rozplívala sa.

„Tak to mi ho potom ukážeš."

„Jasne, a hádaj čo ?" povedala ešte viac šťastne.

„No čo?"

„Poslal mi žiadosť... AAAA! Ja sa tak teším."

Aj ja som sa s ňou tešila no zároveň som rozmýšľala či som ho niekedy už neanalizovala. Opis by aj sedel no uvidím keď mi ho ukáže. Len dúfam že sa z neho nevykluje žiadny hlupák. Lebo mu dám zopár výchovných! Moju Jess nebude nikto trápiť.

Juchuu streda! Povedalo mi podvedomie. Už od rána som sa tešila na tréning. Konečne sa venujem tomu čo chcem a robím čo ma baví. Jess dnes zas neprišla. No celý deň som hľadala toho jej krásavca. No nezbadala som ho. Tak hádam mi ho teda ukáže. Skončili sme akurát tak že som šla rovno na tréning. Dnes nás bolo pomenej. Trénerka vravela že polka chytila virózu. Podľa názvu som usúdila že to čo má aj Jess. Dnes som nezostala dlhšie keďže zajtra píšeme z FRJ. Domov som šla s Tonnym. Zistili sme že bývame od seba kúsok. Strašne veľa sme sa nasmiali. Bol fajn. Zistila som že je majster v behu na 100 metrov. Priznám sa že mi skoro padla sánka! To je môj sen. Tak hádam sa mi to podarí. Domov som prišla zničená no pozbierala som tu žbrndu síl aby som sa učila na písomku. Dala som si levanduľový kúpeľ a umyla som si vlasy. Vyšla som celá voňavá. Perlička si ku mne ľahla obidve sme zaspali.

Všetko okolo násحيث تعيش القصص. اكتشف الآن