Eu sunt Emma, am 14 ani si sunt cea mai mica din familia mea.Am 3 frati mai mari: Jack, Sierra si Louis.
Eu nu seman cu nici unul dintre parintii mei, insa mama zicea ca seman cu stra-bunica mea, Sarah. Am ochii albastrii si parul blond. Stra-bunica mea arata la fel in tinerete.
Va intrebati cum arata fratii mei?
Louis are 17 ani, parul blond si ochii verzi, poarta ochelari si spre deosebire de Jack este considerat tocilar. Cu Louis ma inteleg mult mai bine deoarece el sta mai mult timp cu mine, ma ajuta la teme si imi da de mancare cand nu este nimeni acasa.
Jack era numit in scoala tipul "cool" pentru ca asa ii placea sa se comporte. Are ochii caprui, parul saten si e foarte inalt. Are 25 de ani. Mama nu il considera cel mai reusit copil al sau, dar daca ar mai fi trait si.ar fi schimbat total parerea. Jack a devenit un fel de tata pentru mine si restul, si.a luat rolul in serios cand i s.a zis ca el e responsabil.
In sfarsit am ajuns la Sierra. Are parul saten si ochii albastrii, pielea creola. Ea are 20 de ani si nu trece des pe acasa. Sta in oras cu prietenii iar acasa vine doar sa doarma. Lui Jack nu ii convine dar totusi Sierra e majora.
Eu nu pot sa ii povestesc despre viata mea si despre ce as vrea sa fac, nu ma asculta.Mama mea a murit intr-un accident grav de masina. Tata a stat cateva luni cu piciorul in ghips si inca una pentru recuperare.
Tatal meu a intrat intr-o depresie mai ciudata inca decand era cu piciorul imobilizat. Nu manca, nu dormea, se uita mereu in gol si la Sierra nu se uita mai deloc. Asta pentru ca Sia seamana cu mama foarte bine. Cand a plecat ne-a zis tuturor ca ne iubeste si ca va veni timpul sa ne reintalnim.
Tot ce vreau este sa imi intalnesc iar tatal si sa il strang in brate...
VA URMA
CITEȘTI
Mezina familiei Griff
AdventureEmma Griff, mezina familiei sale, este o fire timida dar puternica. Porneste in aventura vietii sale printre monstri si dragoni, zane si sirene, cavaleri si domnițe si multe altele. Vrei sa vezi ce se intampla cu Emma si in ce aventura porneste? Ci...