Hayaller ne için vardır?

11 1 0
                                    

Bir kadın seviyorsa sana aittir. Mutlaka Br fotoğrafın vardır bir yerinde odasının onu kaldırtma. Bir kadın seni seviyorsa uyumadan önce dua ediyordur senin adına, onu susturma. Bir kadın seni seviyorsa koklayarak öper seni. Sinif seven bir kadın sevdiği kadar sarılabilirse kemiklerin kırılır. Ve bir kadın seni seviyorsa sne ne kadar güçlüysen o kadar güçlü hisseder kendini onu yanıltma. İlk darbede  yere çakılma,ilk sınavda sınıfta kalma. Ve asla ama alsa araya mutsuzluğu sokma. Orasıdır kadının şah damarı, umudu kesildiği an vazgeçer kadın Sevmekten,beklemekten,özlemekten hatta dua etmekten. Bir kadın seni seviyorsa kavga eder. Hem birazdan boğazına yapışacak sanırsın,hem görürsün gözlerindeki korkuyu kadınlar susmaz,susmuş kadın gitmiş kadınıdır.

Ne diyordu Cemal Süreyya Abimiz;

Kadın susarak gider. En önemli detaylar erkeklerin hiç anlayamadığı durum işte bu kadar basittir.Kadın gerçekten gitmişse çok sessiz olmuştur.

Seni gülümsetmek gibi küçük hayalleri olan, birinde bahsediyoruz. Kuştur kadın,  ve bir gökyüzü vardır kadının. Öyle bir havan olmalı ki sende görmediği için onu dondurmamalısın. Bunu bir zamanlar seni gökyüzü  ilan etmiş kadının, başka bir gokyuzunde kahkaha atışını duyunca anlarsın.

MAVİ KALP Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin