Moramo pustiti osobe koje nas ne zele da odu,ne mozemo ih natjerati da ostanu. Ti,koji me nisi zelio,je bio pocetak kada sam pocela zeljeti samu sebe. Ljudi odlaze,ali nacin na koji podju ostaje. Neke uspomene nikada ne izadju iz nasih kostiju. Kao so u moru,postanu dio tebe i nosimo ih cijeli zivot. Tretirala sam te kao da imas isto srce kao ja,ali nema svako moje srce,njezno i brizno. Ja ne vidim osobu kakva jeste,vec kakav potencijal ima da bude. Dajem dok ne izvuces sve iz mene i ostavis me potpuno praznu. Mijesala sam so i secer i na kraju shvatila da ako hoces da budes sa mnom bices,jednostavno je. Uvijek cu te pamtiti jer si prvi koji je proizveo ovakva osjecanja u mome tijelu. Pamticu momente koje smo proveli zajedno iako ih mozda nije bilo puno.
Mirisao si na cigarete i tugu. Dok su tvoje usne bile spoj meda i patnje,nadala sam se da cu ih nekada okusiti. Brada te pravila starijim,ali ispod te krinke se krio sesnaestogodisnji momak sa problemima odraslog covjeka. Nastojala sam da mi otvoris srce,da mi pokazes koliko sve boli i da je pokazem tebi koliko zelim da sve to prestane. To malo sta sam imala sa tobom nisam htjela ni sa kim drugim. Imao si tugu na mjestima gdje tuga ne bi trebala da zivi. Bio si drugaciji i zanimljiv,to me je osvojilo. Zeljela sam te. Citavog. Sa svim manama,nesavrsenostima i greskama. Bas takvog sam te htjela samo za sebe,kako nijedna druga ne bi. Gajila sam preveliku ljubav u grudima koju mi nisi uzvracao. Bila sam muzej pun umjetnosti ali ti si drzao tvoje oci zatvorene.
Izgleda da sam imala prevelika ocekivanja. Mislila sam da smo sudjeni jedno drugom i da nas je sudbina spojila da se upoznamo tako spontano i nenadano. Nisam ni sanjala da cu na samom kraju ljeta upoznati osobu koja me je promijenila na dosta nacina. U dubini duse sam osjecala da sam na pravom putu i da sve vece tvoje otvaranje duse meni postane nesto o cemu sam sanjala. Zapravo ljudi koji su nas i spojili su bili ti koji su nas rastavili na kraju. Mnogo puta sam kvasila jastuk zbog tebe. Naucila sam da se nikada vise ne zapitam jesam li dovoljna. Problem je bio sto sam bila i vise nego dovoljna,a ti nisi to mogao da podneses. Zelim ti da nekada upoznas osobu koja ce biti tvoje sunce u zivotu i koja ce te voljeti makar u pola kao ja,bice dovoljno. Ne zelim ti neuzvracenu ljubav,jer takav bol niko ne bi trebao da prezivi. Jer ja sam za tebe bila samo poglavlje,a ti meni citava knjiga.