Cap.1 - Ma mut in Constanța! ❤

29 1 0
                                    

Hey,  raspundeti la întrebările de la sfârșitul capitolui❤ .  La medie sunt Vlad și Cristi ❤

Ioana. Pov.: 
Este o zi frumoasa de vara,  Peste câteva zile se termină Școala,  anul acesta a fost unul foarte greu dar cu putin efort am obținut rezultate bune..  În aceste câteva zile nu mai facem ore, mergem la Școala doar pentru a ne lua rămas bun,  uni dintre colegi mei se vor muta..  Îmi va fii dor de ei... Dar asta e au promis că ne vor vizită..  Sunt prietena cu aproximativ toată Școala, restul îmi sunt dusmai ori sunt tocilari..  Mda am uitat sa menționez că nu sunt genul de fata care să stea cu ore cu capul în caiete, eseptand atunci când avem teste..  Mda sa revin la dușmani nu sunt in numar foarte mare doar 3-4 fete care nu își vad de treabă..  Am încercat să le explică asta frumos dar nu a funcționat..  Așa că au cerut război,  război au...  Vorbă aia  ,, Am pierdut batalii, dar niciodată războaie... " Au făcut rău ca s-au pus cu mine... Voi face tot posibilul sa le distrug..  Inf..  După o zi obositoare la școala,  ajung acasă,  îmi salut părinți si ma intrept spre camera mea,  nu apuc bine sa întru ca ma si striga mama din  bucătărie,  îmi arunc ghiozdanul pe pat și ma duc sa vad ce se întâmplă...
*Întru în bucătărie*
Eu-ce sa intamplat mama.
Mama-Trebuie sa vorbim.
Eu-De asta am venit aici,  acum zi mi ce sa întâmplat?
Mama- Trebuie..  Trebuie... Sa
N-ne... Mu-mutam ☹
Eu -Cee? Unde?  Când? De ce?  😶
Mama-lunea aceasta,  în Constanța, acolo am gasit de lucru și eu si tatăl tău... Ne pare rau scumpo, dar nu avem de ales..
Eu- Constanța este un oraș frumos,Cred ca ma voi acomoda repede..Dar îmi va fii dor de prieteni de aici...
Mama- Îți promitem ca ii vei vizita de cate ori vrei vrea....
E

u- Okkkk...  Ma duc sa incepe sa imi fac  bagajele...
Mama-Ok scumpo..
*Ies din bucătărie *
Ma îndrept spre camera mea trebuie să o sun pe Denisa (Bff-ul meu) să îi povestesc tot...
*Conversație telefonica începută*
Eu- Hey piss!  (Așa ne alintam noi nu ne judecăți)
Denisa - Hey pisic,  ce faci?
Eu- bine,  trebuie să vorbim!!!
Denisa- !?
Eu-..  Trebuie să ma mut...
Denisa - nu imi vine sa cred și eu ma mut..
Ioana-unde? 
Denisa- Constanța, tu?
Eu- și eu!! 
Denisa - nu imi vine sa cred...

Vlad Și Cristi Munteanu❤(F.F)❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum