⚠ אם יש פה הומופוביים אז הפרק הזה לא לכם!!⚠
__________________________________"טוב, טוב אני אבוא" צחקה ניקי והתרחקה מרוז, חברתה. "ישש" אמרה רוז ומשכה את ידה של חברתה "רגע.." עצרה ניקי "אני רוצה להביא משהו מהתיק" הסבירה "אוקי, אני אחכה לך במאהל של האוכל" אמרה רוז והתרחקה מחברתה.
"ניקול" שמעה ניקי מישהי קוראת לה בשמה המלא "כן" ענתה בקולה העדין והסתובבה, אך כשראתה את מי שקראה לה ישר השתתקה "ניקול, נכון?" שאלה ירדן שנעצרה קרוב להנערה הסמוקה. ניקי הנהנה "ניקי יותר מתאים לך, מה דעתך?" שאלה ירדן, "כ-ככה קו-ראים לי ב-בדר-ך כ-לל" ענתה ניקי בקול חלש והרועד "מה קרה? קר לך?" שאלה ירדן כששמעה את קולה הרועד של ניקי ושמה את שתי ידיה על הלחיים שלה. היא הרגישה דאגה לילדה השקטה שעמדה ממולה. "ל-לא א-ני ב-בסדר" ענתה ניקי וישר התרחקה מהנערה הגבוהה, מרגישה שעובר בגופה צמרמורת מהמגע הנעים והחם שהיה על לחייה ליפני זמן קט.
כשניקי התרחקה ירדן הרגישה עצב קטן בליבה 'היא מפחדת ממני?' "את באה למאהל של האוכל?" שאלה בחיוך "כ-ן, אבל אני הול-כת רגע להביא מש-הו" לחשה ניקי והצביעה לכיוון המאהל של השינה "טוב, אני אבוא איתך" חייכה ירדן, לקחה את ידה של ניקי והתקדמה לכוון שאליו הצביעה.
ניקי הרגישה שלחייה בוערות, וליבה פועם בקצב מטורף. 'גאד, זו הפעם הראשונה שהיא פונה אלי... אלוהים היא כזו יפה מקרוב, והיד שלה כזו רכה' חשבה ולא שמה לב שהן כבר הגיעו ליעדן.
"מה את צריכה לקחת?" שאלה ירדן והאירה אותה ממחשבותיה "אהה? א-אה" ענתה ניקי בבילבול וסומק עלה על לחייה, ירדן ציחקקה 'היא כזו חמודה כשהיא מסמיקה'.ניקי הוציאה את המנה חמה שלה מהתיק וניסתה לחזור לפתח המאהל אך הסתבכה עם הסמיכות והמזרונים שהיו על הריצפה. "לבוא לעזור לך?" ציחקקה ירדן והתקדמה לכיוון ניקי "ל-לא, זה ב-סדר" חייכה ניקי חיוך בישן 'החיוך הזה כזה חמוד' חשבה ירדן כשהלכה על סבך הסמיכות שעל הריצפה לכיוון חברתה.
"בואי, אני יעזור לך" אמרה ירדן כשהגיע אל ניקי ולקחה את ידיה בעדינות, ניקי הסמיקה והינהנה.הן הלכו בעדינות ובזהירות על גבי הסמיכות "הי, תיזהרי!" תפסה ירדן את ניקי שמעדה מעט "את בסדר?" שאלה בדאגה "כ-ן" ענתה ניקי סמוקה בטרוף. פניהן היו צמידות, ניקי עצרה את נישמתה ועצמה את עניה, מחכה שהשניה תתרחק אך במקום זה היא הרגישה יד מלטפת את פניה. היא פתחה את עניה, רואה את עיניה של ירדן סורקות את שפתיה ואז מסתכלות על עניה "את כזו יפה" לחשה ירדן "מ-מ-מה?" שאלה ניקי בפליאה, מסמיקה כולה "למה, לעזעזל, אני לא יכולה לנשק אותך?" לחשה שוב ירדן, מכורה ליופי שממולה, לפניה העדינות של ניקי, ולסומק האדום שכיסה את פניה היפות. "י-יר-דן, ני-ר-אה ל-י ש-את ל-לא מ-מ-רגי-שה ט-ט-וב" נילחצה ניקי והתרחקה מהנערה השניה, אך זו משכה אותה בחזרה ושתיהן נפלו על השמיכות.
ירדן, שהיתה מעל ניקי, התרוממה לכך שלחדה את ניקי בשתי ידיה ורגליה [כמו שבתמונה למעלה] "י-י-ר-דן, מ-ה את עו-שה??" התקשה ניקי לדבר מרוב שהובכה, היא הרגישה כאילו הלב שלה עוד שניה התפוצץ. "את מפחדת ממני?" לחשה ירדן ברכות אך גם בעצבות "ל-לא" ענתה ניקי בקול חלש "אז למה התרחקת ממני?" שאלה שוב ירדן, ניקי לא ידעה מה לענות, גם היא לא ידעה למה.
"אני אוהבת אותך" אמרה, ירדן, בפתאומיות "א-ת מ-מה?!" ניקי שאלה בפליאה "אני אוהבת אותך! את הפנים החמודות שלך, את השיער הבהיר שלך, את הצחוק החמוד שלך, את החיוך הבישן שלך, את קולך העדין, את עניים הבהירות היפות האלה, את האף החמוד והקטן הזה, את הסומק שעולה לך לפנים בכל זמן שאני לידך. אני רוצה אותך! רוצה אותך קרוב אלי, שכולם ידעו שאת שלי! רוצה לשמוע את קולך ואת הצחוק שאני כלכך אוהבת, ולדעת שאני זו שגורמת לו לצאת, אני רוצה כלכך לנשק את השפתיים הדקות והורודות האלה, כבר מליפני שנתיים רציתי. כשראיתי אותך בפעם הראשונה, התמכרתי ליופי שלך, בהתחלה פחדתי אבל עכשיו, עכשיו אני מבינה עד כמה אני אוהבת אותך, עד כמה אני רוצה אותך, עד כמה לא אכפת לי מדעות ומהערות של אחרים, כי אני יודעת דבר אחד, ומאוד פשוט-
אני אוהבת אותך, ניקי!!"
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
יצא מזעזע!!!
מה דעתכם?
🤓ofir🤓
YOU ARE READING
לדבר מהלב💖
Historia Cortaפה אני אכתוב סצנות שעולות לי לראש. ❗- הכול המצאה שלי ❌- אין להעתיק, לשכפל, וכל מה שכלול בזה בלי רשות. 🙅🏻♀️- פרקים לא יעלו בימים קבועים 🔞- אולי יהיו תכנים מינים (אני אגיד ליפני) ⚠️- מי שרוצה לפרסם אחד מהסטנות ולהפוך אותה לסיפור צריך לבקש ממני רשו...