Gözlerini açtı. Sabah olmuştu. Henüz alarmı çalmamıştı. Saate baktı. Henüz çok erkendi. Ama içi içine sığmıyordu. Heyecandan uyuyamamıştı. Kalkıp perdeyi açtı. Sabahın ilk güneşi odasına dolarken masasının üzerindeki kağıda gözü takıldı. Gülümsedi. Sonucu dayanamayıp internetten öğrenmişti. yine de postacı getirdiği günden beri o kağıdı her gün görebileceği şekilde masasına koymuştu.O kağitta hayalindeki üniversiteyi kazandığı yazıyordu ve bugün üniversite hayatının ilk günüydü. Biraz sonra yeni aldığı pantolonu ve tshirtunu giyecek, yeni aldığı defterini sırt çantasına koyacak ve uğurlu dediği kalemimi de alıp okulunun yolunu tutacaktı. Çocukluğundan beri çocukları çok sever, çocukların renkli dünyasında onlarla beraber eğlenirdi.
Çocuklarla iletişimi de çok kuvvetliydi. Onlara öğreteceği el becerileriyle de arası çok iyiydi. Okuyacağı kitapları çocuklar ve çocuk psikolojisi üzerine seçerdi . Üniversite sınavına hazırlanırken hep bugünü hayal etmişti. Çocukların dünyasına ışık olacağı çocuk gelişim bölümünü okumayı çok istiyordu. Bu sınav için çok çalışmış ve kazanmıştı. Hayallerinin gerçek olduğu bugünü yaşamak çok mutlu etmişti onu. Deme ki çok isteyince ve yeterince çalışıp emek verince tüm hayaller gerçek olabiliyordu.
Başını çevirip camdan dışarı baktı Kafasını kaldırıp bulutlara doğru şükretti. hayat sana teşekkür ettim diyordu odasını kapısını açıldığını duydu.abisi Gizem uyandım diye sordu Gizem evet Abicigim dedi gözlerini içi gülüyordu seninle gurur duyuyorum kardeşim dedi hadi kahvaltı masasında bekliyor olacağım acele et ilk günden geç kalmak istemezdin herhalde deyip göz kırptı Gizem hemen geliyorum dedi abisi çıkmıştı odasından Gizem donup pencereye çıkıp gökyüzüne baktı Tüm ömrüm boyunca hep böyle ,hayallerini gerçek olduğuna nasip et Allah'ım dedi pencereyi kapattı ve hayallerini yaşamak üzere hazırlamaya başladı ve ilk gün onun için çok güzel bir gündü dört yıl sonra öğretmen oluçakti eyer çok çalışırsa ama çok çalışıp başardı dört yılı bitirmişti ve öğretmen olmuştu öğrencilerini çok seviyordu Gizem öğretmende Öğrencilerini çok seviyor.yalanlarla değil hayaller hep gerçek olur.