Acum voi povesti pe scurt:
Am ajuns rapid la mall.
Acolo ne am întâlnit cu Ana si Bianca.
Erau si ele foarte entuziasmate de ziua lui David , cumparandu'i un cadou minunat , un ceas de aur, fix ce isi dorea. Noi i am luat niste bluze bla bla intelegi ideea 😹 Ca de obicei el a mulțumit si a fost încântat sa ne cunoasca pe mine si pe Ale .
Si a fost iar faza aia cu ms dar nu trebuia , no hai ca acum o sa pun si putin dialog :
D - Va multumesc mult ! Nu trebuia sa va deranjați atât... E doar o zi ca oricare alta
V- Ne am facut datoria de prieteni :))
A - Si cum te simti la 15 ani ? 😀
D - Sincer.. la fel :)) Mai fain era la 14 ... mă simt mai bătrân acum 😂
Cristi îi sopteste lu' AleV la ureche:
- Se da cumva la tine ? 😑
A - Mooor :))) Nu te cred.
C -Ce sa crezi ?
A -Esti gelos !😹 Si nici macar nu a fost ceva pentru care sa ai motiv!
C:Imi dai un pupic? Hai te rog
A:Se uita toata lumea la noi..termina😅
C:O da?Vezi tu
Si atunci Cristi o ia pe Ale pe sus si se duc...ei bine,asta doar ei stiu=))
~A doua zi~
Cristi pov:
Este ora 9:00.Ma trezesc si o vad pe iubi langa mine.Oare s-o trezesc? Dar ea se trezeste inainte sa spun ceva...
A:Nu,nu...lasa ma te rog..lasa maa
C:Iubito,gata...gata ai avut un cosmar.
Stai ... ce faci la mine in pat ? Cum ai intrat la mine in casa :)))
A: Vlad are metodele lui ..
C: Aa... si.. esti bine?
A:Da.. A fost un cosmar..
C: Si ce se intampla ?
A: E complicat.... Nico le arătase tuturor clipul ... Ale cu Vlad , Sabri , Bianca ,Ana râdeau de mine ...... iar tu ai ... ai .. ( Nu mai continua ca incepe se plângă)
C: Ce ?? Ce am facut ?
A: Te rog... lasa-ma ! Si plânge mai rău
C: Te implor ,nu a fost real ... daca nu vrei sa-mi spui nu-mi spune ... dar linisteste-te
Dupa ce se mai linisteste
A: Păi... te-ai dus si ai sarutat-o pe Nico... in fata mea ! Toti imi spuneau că nu sunt suficient de bună pentru tine... mă aratau cu degetul ... mi-au spus ca nu voi fi niciodată suficient de bună 😢😢😢 ~Si niste lacrimi se scurg pe obrajii ei~
C: Tu ? Tu esti prea buna pentru mine! Eu nu sunt suficient de bun pentru tine!
A: Glumesti cu mine?
C: Chiar nu o fac !
A: ou... cat e ceasul?
Cresti isi măsoară ceasul de pe masa
C - Cam atat
A-Ha.. ha... trebuie să plec
C - De ce ?
A- I am spus matusii mele ca dorm la Ale... Si voiam să ies mai tarziu cu Nico... adică cu Ale.. nu stiu ce mi a venit !
C-Sigur esti bine ?Vrei să te conduc ?
A-Nu ms .... stiu drumul!
Il sărută scurt si pleacă rapid
AleV pov
A - Daca află Nico ca stau cu el ... relatia noastra va fi compromisă! Of... tin prea mult la el . Ba nu ! Daca țineam cu adevarat la el nu stăteam cu el ! Acum poate fi si el in pericol...
Ce sa fa.... oh nu ...Ale tocmai cobora scările... Are lift frt ,de ce nu-l foloseste ? Oh nu ...m-a văzut!
A - Heei, Ale !
*comporta-te normal ...nu e ca si cum mai e putin si vei fi făcută de tot rahatul*
A - Ale , ce ai ? Nu ma auzi ?
E -Ăh ... ce ? Aa ... buna !
A - Esti bine ?
E - Daaaa, de ce nu as fi ??
A -Te comporți cam ciudat ...
E - Ti se pare !
A -Ămm ..ok ? ( poate e pe stop si de aia :)) )
E- Nu sunt pe stop !
A - ( Ăăm... imi citeste gândurile...?)
E - Nu citesc ganduri !
A - ( fuck , nu te gândi ca in clasa a6a i-ai mancat ciocolata pe care credea ca a pierdut-o )
E -Ceeee ? Fata ! Aproape am plâns dupa ciocolata aia !
A - Cum naiba iti dai seama ?
E - Dacă vorbesti in soaptă nu inseamna ca vorbesti in gand !
A - Moooor ... scuze ... am dormit putin azi noapte .. am vorbit cu Vlad la telefon . Apropo 😏 Cum ai dormit cu Cristi ?
Oh nu ... mi am amintit ... of.. si ma simteam asa bine langa ea ... mă făcea sa uit de tot răul !Zâmbetul ei ... nu e de mirare ca Vlad sta cu ea !
E- Păi bine ... trebuie să plec... mai sti ?
A - Ale, ceva nu e in regula cu tine ! Serios acum!
E - Poate cu tine nu e ceva in regula!
A - De ce esti asa ?? Gata ! Nu vreau sa ma cert ... nu aici ... nu acum. Iesi mai tarziu in parc ?
E - Pai aveam niste treaba mai tarziu ...
A - E mai important chiar si decat sora ta ?
Cand a spus cuvintele alea am simtit ca mi s-a sfasiat inima..
E - Ale ... te rog ..
A - Eu te rog ...
Aveam de ales intre cea mai buna prietenă si iubitul meu ... dar si eu !
De ce iau alegeri atât de grele?? Am doar 14 ani ! La 14 ani trebuia sa ma joc cu păpușile nu sa....
Gata ! Pana aici ... o sa le rezolv rezolvă pe amândouă! Intr-un fel sau altul ...
E- Bine Ale ... facem ca tine
A - Ok ? Pe la 1 e bine ?
E - De ce nu ..?
A - Ma bucur :)) Ne vedem acolo ...
E - Sa nu te grabesti, e posibil sa intarzi putin..
A- Ok , ne vedem atunci
Ea pleacă, a fost doar sa duca gunoiul .
Nico sună
Oh nu ... m-am dat naiba... daca a aflat ceva ...
Raspund pana la urma ... nu puteam risca sa se enerveze
E - Alo ? N..Nico ?
N -Da .
E - De ce m-ai sunat ?
N - Nu te face ca nu sti ... E evident că te prefaci
E - Chiar nu stiu !Cristi pov:
Ah... Ale e chiar supărată ... încă crede că Nico se poate baga intre noi ... doar sa aflu eu cine e si ....
Vorbeste la telefon ? Hmm...oare cu cine ? Se aude tare .. oare nu-si da seama ca se aude chiar asa?
Deschid gemulețul vizorului ca sa aud mai bine, ceea ce ea nu observă
Ale pov:
N -Credeai ca nu voi afla , nu ?
Ha..ha ...ma faci sa rad . Pe bune , te credeam mai isteață de atât ...
E- Ce ai cu mine ! De ce nu ma lasi sa-mi traiesc viata !M-am săturat să fiu servitoarea ta . Ce vrei de la mine ??
N - Vreau sa inchei orice legatura cu Cristi !
Nu... nu puteam face asta... Nico e chiar ... malefică! Ei nu ii place de el ... face asa doar pentru suferinta mea ?
( Apropo Nico era foarte inteligenta, si Ramon la fel )
N -Ba mai mult ! Vreau să iesi cu Ramon! Chiar azi ! ( Ramon era varul ei primar )
E - Nu il pot insela !
N -Faci ce ti-am zis , sau clipul ...
E -Te rog ... macar nu o spune
C(*Ce a facut oare?*)
N - Sau voi arata tuturor ce ai facut .... cand te-ai îmbătat si....Va urma ....
Oare ce credeti ca a facut in clip ? Am o idee pentru urmatorul capitol, insa vreau parerile voastre ! E posibil sa imi schimb decizia daca imi plac comentariile .
Next la 10 voturi ... putem strange atât ? :))
CITEȘTI
Doar noi doi ❤/ w. Vlad Mnt
FanficATENTIE - CARTE IN CURS DE SCRIERE SI EDITARE - Best : 5 in ff ❤ Totul in carte ❤ Coperta noua : Made by AleMaria09 Personajele coperții : Vlad Munteanu AleMaria09 Cateva personaje ale cărții : AleMaria09 Vlad Munteanu Cristian Munteanu Sabri...