Cap. 2#Old friends

693 23 2
                                    

In poza e Kriss.

Cap.2

Era sambata dimineata, in fine, dimineata la ora 11.30.Dupa ce am stat aseara la povesti pana la 2-3 noaptea cu Kriss eram inca somnoroasa.

-Mreaw!Trezestete pisicel...avem multe de facut azi..

-Zatt!! Tu nu esti Miti a mea.Lasa-ma sa dorm...

In urmatoarea clipa Kriss m-a apucat de picior si m-a tras din pat.Dupa ce i-am dedicate ceva de dulce m-am dus si m-am imbracat, apoi am fost cu ea la o cafenea unde obisnuia sa isi bea cafeaua.

-Cu ce va pot servi?

-O cafea cu lapte pentru mine.

-Eu vreau...un suc de fructe si pancakes.

-Dar tu nu bei cafea Alice?

-Nu, normal ca nu beau.Tu cand te-ai apucat de baut cafea Kriss?

-De cand locuiesc aici.O sa vezi tu ca in scurt timp o sa te apuci si tu de baut de cafea.Si ai sanse sa te apuci si de fumat sau de jointuri.

-Fumezi?Te droghezi?

-Uneori si nuu.Dar nu e exclus.

-Lasa ca am eu grija sa nu te apuci de jointuri.Cafea...tigari..dar nu jointuri.

-Da..da mami.

-Ce dor mi-a fost de tine Kriss.

-Si mie de tine Alice!

Dupa ce mi-am mancat micul dejun si Kriss si-a baut cafeaua am plecat spre apartamentul meu.Mama imi lasase cheile si bani ca sa merg si sa cumpar mobila.Cazusem de comun acord sa locuiesc acolo din primul semestru si nu din al doilea, cum stabilisem initial.Kriss avea sa stea la mine destul de des, sau sa se mute la mine daca Stell o lasa.

Aveam apartamentul la primul etaj al unui bloc aflat in apropierea liceului.Nu era prea aproape de casa, dar era aproape de parc.Din dormitorul meu, care era unul enorm spre deosebire de cel din apartamentul de acasa si avea vedere directa spre parc.Avea un living destul de mare, o bucatarie care ma facea sa vreau sa invat sa gatesc si o camera care avea sa fie camera lui Kriss destul de mare.Dupa ce am vazut apartamentul si am luat cateva masuri, ca sa pot sa cumpar mobila am plecat in cel mai mare centru comercial in care aveau si mobila.

Desi am pierdut ore bune uitandu-ne la diferite piese de mobilier,am gasit lucruri care erau exact pe placul meu.Apartamentul mai avea nevoie de cateva mici schimbari si avea sa fie perfect.

Era deja ora 3.30.Pierdusem mai bine de jumatate de zi prin magazine.Am mers cu Kriss pana la ea acasa.Am decis sa mergem sa ne uitam ce colegi urma sa mai avem la liceu si sa fac cunostinta cu ei.Un suc, o cafea, si preteniile se leaga imediat.

_____________________________________________________________________________Vreau pareri va rog:o3

Adolescenta-o provocare.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum