Ráno som sa zobudila veľmi skoro. Spomenula som si na Blacka a ako včera behal vo výbehu. Prezliekla som sa a odišla do stajne. Najprv som však zobrala čistenie. Rýchlo som ho vyčistila. Potom som odišla na raňajky. Ostatní tam už boli a vyzeralo to že už bol začatý rozhovor.
,,Takže keď s nami ide Onyx tak s nami ide aj Tyler nie?"
,,Nie Jenna! Nejdem s tebou! Ja si do auta s tebou nesadnem!"
,,Ale sadneš!"
,,Nie!"
,,Jenna. My budeme ťahať prvý príves. A budeme ho ťahať s sedem miestnym autom. Máme tým pádom voľné až tri sedadlá."
,,Takže môžem ísť do auta s vami pani Carterová?"
,,Áno."
Sadla som si. Kate sa ku mne sklonila a zašepkala mi do ucha: ,,Vyzerá to tak, že s nami pôjde Tyler."
,,No a?"
,,Ale nič."
Keď sme sa najedli všetci sme vyčistili kone a začali im dávať bandáže do prívesu a deky. Potom sme ich odviedli do prívesov a my sme si posadali do áut. Tam som nič nevnímala.
,,Si v poriadku Chris?"
,,Čo...?"
,,Si v poriadku?"
,,Ummm...No...Čo si sa pýtal?"
,,Dobre. Už poznám odpoveď."
,,Čo sa pýtal?"
,,Christine. Počúvaj uchom nie bruchom."
Do auta si sadla teta a ujo. Vyštartovali sme. Prvých päť minút cesty som nevnímala a potom som si už nič nepamätala.
,,Chris. Chris!"
,,Čo...čo...čo sa deje?"
,,Sme tu?"
,,A Black?"
,,Čaká na teba v prívese."
,,Diki Tyler."
,,Nemáš začo. Aj keď neviem začo ja mám to poďakovanie."
Vyviedla som Blacka z prívesu a išla hľadať boxy. Po asi troch minútach hľadania mi na pleci spočinula niečia ruka. Otočila som sa. Bola to veľmi známa tvár. Až potom som si to uvedomila. Nie. To nemohla byť.
,,Ahoj. Niečo hľadáš?"
,,Ja...vy ste..."
,,Charlotte Dujarin."
Stratila som dych. Idol ktorého som mala asi už päť rokov ma oslovil. Pozrela sa na Blacka a potom na mňa.
,,Stratila si sa?"
,,Nie ja len hľadám boxy pre kone z nášho ranča."
,,Oh. Tak to ti môžem ukázať."
,,Dobre. No...môžeme prve po nich ísť?"
,,Samozrejme. Poď."
Neverila som tomu. S Charlotte Dujarin som kráčala k našim aby nám ukázala kde budeme mať boxy pre kone. Keď som s ňou prišla k našim, Kate vyvalila oči a Jenna po mne hodila závistlivý pohľad. Neskôr keď teta vyšla s Romeom z prívesu skoro odpadla.
,,Dobrý deň. Charlotte Dujarin."
,,Emily Carterová."
,,Tu..."
,,Christine."
,,Tu Christine sa mi povedala že hľadáte boxy."
,,No... Zatiaľ sme len vyložili kone."
,,Môžem vás k voľným boxom zaviesť?"
,,No...Samozrejme!"
,,Dobre."
Každý si zobral koňa a nasledoval mňa a Charlotte. Keď sme dorazili k voľným boxom Charlotte sa ma spýtala či môže byť tento box, vedľa nejakého koňa. Prikývla som a až neskôr som si uvedomila že ten nejaký kôň je nikto iný ako samotný Valegro.
,,To je...?"
,,Áno to je Valegro. Už na ňom nejazdím ale myslela som že by ho bolo dobré zobrať len tak."
,,Aha."
,,A ako sa má Black?"
,,Super...Počkať ako viete..."
,,Zara!"
Charlotte kričala na jednu blondýnu so skoro priehľadným obočím. Až keď bola celkom blízko nás som si všimla že to nebol nikto iný ako Zara Tindall. Ďalšia úžasná jazdkyňa.
,,Ahoj Charlotte. A..."
Pozrela sa na mňa a vyvalila pritom oči. Potom sa pozrela do boxu a potom na Charlotte.
,,Ummm... Zara, toto je Christine."
,,A toto je?"
Ukázala na Blacka a trochu sa jej pritom triasla ruka.
,,Ummm...No...Christine ako sa volá tvoj kôň?"
,,Black. Celým menom Black Rose."
Obidve sa na mňa pozreli ako keby som im povedala že som vyhrala deväť zlatých medailí na olympijských hrách. O chvíľu prišiel nejaký pán s koňom.
,,Charlotte kde mám dať svojho koňa keď tu..."
,,Tim! Tu je Black. Black Rose."
Pozrel sa na koňa a potom na mňa. Chvíľu na mňa pozeral, potom chvíľu premýšľal a nakoniec vyhlásil: ,,Dobre ja ho teda dám inde."
,,Dobrý nápad Tim."
,,Ja viem Zara."
,,To bol?"
,,Tim Price."
,,To bol on?"
,,Áno. Asi si zvyknutá naňho s helmou nie?"
,,Áno. Asi áno."
,,Chris! Ideme do hotela."
,,No...tak ja sa idem ubytovať do hotela."
,,Dobre. Uvidíme sa."
,,Jasné. Zbohom."
,,Ahoj!"
,,Maj sa."
Všetko sa mi to zdalo veľmi čudné. Vyrozprávala som to Kate.Tak fajne som naladená z novej epizódy Kate&Crystalia a tak som napísala novú epizódu. Dúfam že sa páči. UPOZORNENIE: TÝCHTO JAZDCOV NEPOZNÁM A TAK PÍŠEM LEN MOJE VÝMYSLY. TÝTO JAZDCI SÚ REÁLNY ALE JA O SI O NICH LEN VYMÝŠĽAM. Ďakujem za pochopenie.
Vymýšľavá Vaša Žužu🦄
YOU ARE READING
Black Rose ✔️
Teen Fiction,,Niekedy musíš nechať veci ísť, aby lepšie prišli '' povedala mi teta. Ale ja som na to nebola pripravená. Nevedela som čo budem bez neho robiť. Cítila som sa bez neho stratená. Ako keby som nemala už dôvod žiť. ♞ ♞ ♞ Najlepšie hodnotenie #60 in...