6.Bölüm

27 7 19
                                    

Ekim'den

Sinirle bonya kabinlerine girdim o kadar sinirliyim ki şimdi çıkıp o urazı boğmak  istiyorum  öküz ne olucak öküz önce elimi yüzümü yıkadım lavobaya eğilip saçlarımı yıkadım havluya sarıp saçlarıma doladım tişortümü çıkardım sonra  yeni tişort giydim o anda ayperi girdi "iyimisin" dedi  göz devirdim "harikayım "dedim
"tamam saçma oldu niye yaptı bunu ki uraz"dedi "ne bilim  ben salak işte ama bunu onun yanına bırakmam"dedim "bak yapma ekim uraz ve abimle uğraşılmaz"dedi "ben onunlarla bir uğraşıcam görecek gününlerini onlar hem siz niye aynı  sınıftasınız ki ayberk'le "dedim
"o benden sadece bir yaş büyük abim bana çok bağlıymış ben yokum diye okula gitmek istememiş babamda göndermemiş onu ben de onu sinir etmek için ayberk diyorum o da deli oluyor"dedi "iyi deme ona abi de delirsin iyice"dedim saçlarımı örüp elimdekileri posete koyup dolabıma koydum "hadi gidelim"dedim kafa salladı kapıyı açıp çıktım sonra aklıma birşey geldi ayperiye dönüp "bana yardım eder misin " dedim "tabi ki ama kötü birşey değil değil mi yapacağımız "dedi "hayır değil "dedim  çünkü  değildi  ama onları kızdıracak bir sey di ders beden ama değil mi "hadi gel "dedim  beden salonuna indim tam tahmin ettiğim basketbol oynuyordun ayperinin elinden tutup giyinme odalarına girdim ayperiye "gözcülük yap sen"dedim uraz ve ayberkin dolabını açıp içinden kıyfetleri aldım içine elimdeki boyayı döktüm sonra yerine koydum  bu boya görünmezdi bu kıyafeti giydiklerinde ikiside renk değiştirecekti pembe mor yesil sürekli değistireceklerdi yurt dısından  getirtmiştim (arkadaşlar kendinizi hayal gücünüze bırakın lütfen) sırıttım intikam öyle değil böyle olur ayperi ye dönüp hadi çıkalım bakışı attım giyinme odasından çıkınca urazla göz göze geldim ona bakınca içimden bir şeyler oluyordu bilmediğim tanımadığım bir his içimi kaplıyordu neydi bu bilmiyorum biz öyle bakışırken onun sırıtmasıyla son buldu  pislik işte ne olucak neyse görücek o birazdan sırıtmayı tribune geçip oturdum onları izledim baya terlemişlerdi o anda anlamadığım birşey oldu üstlerini çıkarda kaslar falan ortada kızlar ağızı açık bakıyorlardı kendini beğenmiş pislikler ne olucak ne var yani kasın varsa göstermek zorunda mısın öyle böyle derken ders bitti onlar oodalara dogru giderken ben sırıtıyordum bir süre sonra herkez çıktı uraz ve ayberke bakarken içimden 5'e kadar saydım 1 2 3 4 5 ve önce mor oldular  herkez şaşkın şaşkın bakarken be  gülmemek için kendimi sıkıyordum sonra pembeye döndüler ben kendimi tutamayıp kahka attım ben atıncada otomatik olarak herkez attı uraz ve ayberk gözlerini kısıp bana baktılar ama umrumda değil di ayağa kalkıp gözlerine baktım urazın  "intikam öyle olmaz yraz can yıkılmaz intikam böyle olur benimle uğraşırsan sonuçlarına katlanırsın "dedim sonra ayberk dönüp "sende bir daha ona destek olursan seninde sonun şimdi ki gibi olur "dedim salına salına aşaği inip çıkışa yöneldim arkamdan "bu burada bitmez ekim yüsra bilinir"
diye  bağırsada takmadım arabaya doğru yürüdüm arabayı açıp bindim aynadan bakınca bana sinirli sinirli bakıyordu rengi ise kırmızı şuan ona tam uyumuş kendimi tutamayıp yine kahka attım sonra gaza  basıp okuldan çıktım benimle uğraşılmaz eve gelince arabayı park edip indim arabanın anahtarını korumaya atıp eve girdim sevgili ailem oturuyordu beni görünce babam "niye erken geldin "dedi "ders boştu ondan"dedim
cevabını alınca  önüne  döndü harika değil mi ailemle aram takmayıp odama çıktım kendimi yatağa atıp uydum

Merhaba arkadaşlar bölüm atmıyacaktım ama dilkorum
ve dozelim  çok ısrar ettiği için atıyorum ilk günden beri yanımda olduğunuz için teşekkür ederim yeni bölümde görüşmek üzere sınavlarım başlıyir ne zaman atarım bilmiyorum ama atmaya çalışıcağım sizi seviyorum ve öptüm😙😙

Görüşmek üzere 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

SEN BENİMSİN MELEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin