35

1.1K 93 3
                                    

Бях паникьосан. Бързо започнах да чистя навсякъде. Хола, спалнята на нашите, кухнята, моята стая, банята, извън къщата, стаята за гости.... Дори и мазето в което никой не влиза. Коридорите и всички останали помещения.

Днес не само че няма да ходя на училище.....
Ми и трябва да бъда идеален пред нашите.

След два или три часа чистене, все още облечен с дрехите за сън, аз най-накрая си починах малко. След почивката се преоблякох с черни тесни накъсани дънки и бяла риза. Сетих се че трябва да купя продукти, за да сготвя нещо, но... Аз не мога да готвя... И сега кой ще ми помогне... Паниката стана още по-голяма.

Излезнах навън и тръгнах към магазина.
Вървях и се чудех какво да сготвя, но нищо не ми хрумваше. Бях стигнал магазина и влезнах в него.

Взех всякакви продукти... Бях отишъл на касата и там видях Джин. Той също ме забеляза и ми помаха с ръка.

Здравей Куки!- каза големия пред мен.

Здравей Джин!- отвърнах, но тъгата и притеснението си личаха.

Какво има Куки? Станало ли е нещо?- загрижено ме попита Джин.

Виждах, че иска да ми помогне и... той вече ми е приятел. Ще му кажа но.... ще ми е по-трудно да кажа на Те.

Ще ти кажа, но нека първо да излезем от магазина.- казах и взех продуктите ми.

Човека, който беше на касата, а именно едно младо момиче ми каза колко дължа и аз извадих парите от джоба ми. Платих и взех нещата. Джин направи същото и ние излезнахме от магазина.

Повървяхме малко и седнахме на една пейка в парка. Въздъхнах и започнах да разказвам.

Когато приключих Джин ме гледаше ту притеснено, ту учудено.

Но защо толкова се притесняваш от вашите?- попита ме учудено.

Майка ми знае, че съм обратен, но баща ми не. И те никога не са се интересували от живота ми. Интересуват се само от оценките ми. Сега ми е много притеснено, защото не знам как изведнъж се сетиха за мен.- отвърнах.

Значи те е страх родителите ти да не разберат за Те.- Джин учудено започна да мисли.

Ами май е така.- отвърнах.- И не само това. Когато ъм... нали... все ме използваха.... Майки ми винаги ми натякваше за старите ми "връзки" и съм сигурен, че тя няма да хареса Те, но той за мен е идеален.- заплаках...

Недей! Слушай нали ти го обичаш....

Да...

Значи няма да те интересуват другите. Ще слушаш сърцето си.

Сълзите ми спряха, а надеждите ми станаха още по-големи.

С Джин се разделихме на една улица. Аз се прибрах и започнах да готвя...

Сготвих любимите неща на майка ми и на баща ми. Сложих ги на масата и зачаках.....

|°_°|°_°|°_°|°_°|°_°|
Sorry za greshkite!!

Texting with "Just Friend" (TaeKook)- завършенаOù les histoires vivent. Découvrez maintenant