66.bölüm

180 12 0
                                    

Ömer:
Defne'yle nikah dairesine gittik. 4 gün sonra nikhımız kıyılacaktı.
4 gün sonra
Defne:
Beyaz tamamı dantelli göğsü ve sırtı açık mini bir elbise giydim. Altına pudra süet bi stiletto giydim. Ömer lacivert ceket içine siyah tişört ve siyah kot pantolon giydi.

Ömer:Nikahımız kıyıldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ömer:
Nikahımız kıyıldı. Defne'den gizli tatil planlamıştım. Bavullar,biletler ve odamız hazırdı. Eve geldik. Defne duş aldı. Bende yemek hazırladım.
Defne:"aşkım çıkınca birlikte hazırlasaydık"
Ömer:"olsun. Hadi giyin gel"
Defne:
Capri belden aşağı daralan bir bahçıvan pantolon giydim. İçine beyaz kısa kollu bir t-shiört ve altına beyaz,bağcıkları renkli,kalın topuklu spor ayakkabı giydim. Saçlarımı balık sırtı yaptım. Aşağı indim. Sofaraya oturduk. Yemeği yiyip sofrayı birlikte topladık.
Ömer:"hadi dışarı çıkalım"
Defne:"e,ama şey"
Ömer yanağımı okşadı ve...
Ömer:"sonra yaparız hadi çıkalım"dedi ve çıktık.
Ömer:
Defne bagajdaki bavulları görmedi. Havaalanına 2 saatte vardık.
Defne:"aşkım niye geldik buraya?"
Ömer:"balayına gidiyoruz"dedim ve Defne boynuma atladı. Kucağıma aldım ve döndürdüm. Uçağa bindik. Defne uyuyakaldı. Hostese söyledim ve valizlerimizi aşağı indirdi. Bende Defne'yi kucağıma aldım. Otele gelir gelmez otel görevlisi valizleri aldı ve odaya çıkarttı. Bende Defne'yle çıktım ve odaya gidip Defne'mi yatağa yatırttım. Defne için yanıma aldığım kedili pijama takımını bavuldan çıkarttım. Defne'nin üzerindekileri çıkartıp pijama takımını giydirdim.
                           Sabah
Defne:
Uyandım ve üstümde pijama vardı. Ben bahçıvanımla uyumuştum.
Ömer:
Uyandım ve belli etmeden Defne'mi izledim. Şaşkınca üstüne bakıyordu. Yavaşça kalkıp Defne'nin boynuna yapıştım ve öptüm.
Defne:"hiiyğyh ödüm koptu."
Ömer:"ben yanındayken hiçbişeydeb korkma"
Defne:"aşkım ben bunları nasıl giydim?"
Ömer:"ben giydirdim"
Defne:"yaaaa pislik"dedi ve gözlerini elleriyle kapattı.
Ömer:"sen kocandan mı utanıyosun?"dedim ve ellerini yüzünden çektim.

Kiralık Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin