Jane

1.9K 96 36
                                    

Jane'in söylediklerini duyduktan sonra ne desem bilemedim.Aslında bi yandan beni anlayan biri olduğu için sevindim.Ama öte yandan bununla nasıl başa çıkabilir,çıkabiliriz bilmiyorum.Uzun süre sustuktan sonra;

+Ashley! Bana bir şey söyleyecek misin artık?

-Bilmiyorum Jane,bilmiyorum.Bu olanlara inanamıyorum.Neden böyle şeyler başımıza geliyor?Ne zaman bitecek bu işkence?

+Of,neyse.Bu umarım gerçek bir şey değildir.Fazla korkunç şeyler düşünüyorum,Belkide ondandır.

-Umarım ondandır,umarım.

Jane'i annesi çağırdığı için gitmişti.Bende eve dönecektim.Sonra Bill amcamı ve Sue yengemi görmek istemediğim için tek başıma bi bankta oturdum.O kadar uykum gelmişti ki bir süre gözlerimi dinlendirdim.Gözlerimi açtığımda karşımda onu gördüm.. O uzun simsiyah saçlı kızı,bembeyaz upuzun elbisesiyle bana doğru yaklaşıyordu.İlk başta buna inanmak istemedim.Bir kaç kez gözümü kapatıp açtım.Hayır,olamaz! Bu gerçekti ve hala bana doğru geliyordu.Gözümü iki kez kapatıp açtıktan sonra tam karşımdaydı,TAM KARŞIMDA.Gizemli sesiyle benim ismimi sayıklıyordu. Ellerimi ve ayaklarımı hareket ettiremiyordum,sadece bunun hemen bitmesini istiyordum.. derken boğazımı sıkmaya başladı ve inanılmaz bir çığlık attım.Bu sadece bir rüya olduğu için kendi kendime tebessüm ettim. Tam eve dönecekken kolumda bir şey farkettim, SENİN PEŞİNİ BIRAKMAYACAĞIM yazıyordu.Bunu görmezden gelmeye çalıştım ve oturduğum yerden hızla uzaklaştım.

Eve sonunda varmıştım,kapıyı Sue yengem açtı. ''Korkmuşa benziyorsun'' dedi ve güldü.Sanki olanlardan haberi varmış gibi. ''Resmen dalga geçiyorsunuz benimle'' dedim ve odama çıktım.Biraz atıştırdım ve Jane'i aradım fakat meşgule attı,sanki benle konuşmak istemiyormuş gibiydi. Bu yüzden mesaj attım; ''Sana anlatacaklarım var,lütfen beni ara'' 

10-15 dakika sonra bana mesaj attı ve dedi ki ; ''Bu olanlar senin yüzünden oluyor Ashley,seninle bir daha konuşmak istemiyorum''

Bende hiç cevap vermedim ve zar zor da olsa uyumaya çalıştım.

Sabah uyanıp hemen evden okula gitmek için çıktım Sue yengem ve Bill amcam evde yoklardı hemen bi taksiye atlayıp okula vardım.

Arkadaşımla yemek yiyorduk karşımdaki masada onu gördüm,yine onu gördüm, o kızı. Bana sinsice gülümsüyordu fakat onu benden başka kimse görmüyordu.

Masadan kalktı ve yavaş yavaş yürüyerek bana yaklaşmaya başladı...

MusallatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin