6- Karışık İşler

451 28 24
                                    

Draco'nun ağızından

"Hadi ama Herm! Alt tarafı Patlamalı Piştide seni 6 kez yendim bunda küsecek ne var?"

Hermione ve ben Büyük Salonda patlamalı pişti oynarken Ron Harry ve Pansy bizi izliyorlardı.

"Alt tarafı mı? Alt tarafı ha? İstersen Quidditch oynayalım Malfoy. Nasıl fikir? KESİN ONU DA 6 KEZ KAZANIRSIN."

Hermione 1. Sınıfta benimle arkadaş olmaya çalışmasında başarılı olmuştu. Babası bunu duyunca sinirlense de şimdi o kadar da kötü karşılamıyordu ama hala Hermione'ye biraz dargındı.

"Tamam tamam üzülme. Bi dahakine kazanırsın. Yani galiba. Sanmıyorum kazanabileceğini ama." Diyerek gülüp kolumu Hermione'nin omzuna attım.

Hermione kaşlarını çatarak bana baktı. Tam bir şey söyleyecekken Pansy araya girdi.

"Harry, Üç Büyücü Turnuvasından ne haber? Yumurtadaki şifreyi bulabildin mi?"

Harry Üç Büyücü Turnuvasına esrarengiz bir şekilde 4.kişi olarak seçilmiş ve turnuvaya girmek zorunda kalmıştı. Şimdi ise 2. Göreve hazırlanıyordu.

"Ehm... şey... ben daha pek bakamadım... şeye yani. Yumurtaya. Tavuk yumurtası değil tabii şu altından yumurta varya. Hani şu-"

"Eee şimdiki ders ne?" Diyip Harry'nin Pansy'nin yanında rezil olmaktan az da olsa kurtardım.

Harry Pansy'den hoşlanıyordu. Onu görünce donup kalıyor ve kekelemeye başlıyordu. Sanırım Pansy bunu biliyor.

"Karanlık Sanatlara Karşı Savunma. Gene şu deli adam. Acaba bu ders neler gösterecek."

"Bence de deli. Neden Dumbledore onu profesör yaptı ki?"diyerek Hermione'ye karşılık verdi Ron.

"Dumbledore'un bir bildiği vardır." Dedim ve masadan kalkıp KSKS sınıfına doğru yürümeye başladım.


Hermione'nin ağızından

Draco'yla arkadaştık evet. Ama bilin bakalım ne oldu.

Galiba ondan hoşlanıyorum.

Ama bakın galiba yani. Ben bile tam bilmiyorum.

Ondan hoşlanmamam lazım onu biliyorum tabii. Babam arkadaş olduğumuzu duyunca küplere binmişti bunu duysa ne der...

Ya gülüşü çok güzel değil mi?

"Hermione orda mısın?"

Pansy'nin sesiyle hayal dünyamdan çıkıp ona baktım.

"Ben niye her hayal kurduğumda bir şey söylemeye çalışıyorsun?"

"Çünkü ders bitti ve ortak salona gitmemiz gerek. Hem ne hayal kurduğunu da söyleyeceksin yoksa Azkaban falan demem Crucio yaparım."

"Peki tamam. Ortak salona gidince anlatırım."

Pansy'ye söyleyecek miydim? Bu zamana kadar söylememem hataydı.

----------------------

"SEN NE DEDİN. MALFOY DEĞİL Mİ? DRACO MALFOY? HERM SEN CİDDİ MİSİN?"

Benim yatağımda oturmuştuk ve Pansy öyle bir bağırmıştı ki herkes bize bakmıştı.

"Daha çok bağırsaydın? Gryffindor ortak salonu duymadı."

"Tamam pardon pardon. Ama çok şaşırdım napıyım."

"Buna bu kadar şaşırdıysan Harry'nin senden hoşlandığını söylersem ne yaparsın acaba."

"NE. HARRY BENDEN Mİ HOŞLANIYOR? HERM. İYİ DEĞİLİM GALİBA. Ama ben başkasından hoşlanıyorum."

"KİMDEN NASIL NERDE NE ZAMAN?"

"Blaise Zabini."

"Sen ciddi misin? Harry senin için daha iyi bir seçim bence. Sonuçta 'Seçilmiş Kişi'."

"Ah git şurdan." Diyerek yatağımdan kalkıp odadan çıktı.


Selam

Bu bölüm gene kısa oldu galiba bilmiyorum

Bölüm için çok beklettim üzgünüm ama artık daha çok yazmaya çalışıcam.

Sizi seviyorum! Oy vermeyi unutmayın lütfen ♡

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 22, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

'Mudblood'《dramione》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin