Black İn Black

1K 23 0
                                    

   Sabahın köründe annemin dürtüklemesiyle uyandım.

' Aryaaa.  Kalk hadi kızım. Biz çıkıyoruz akşama yan tarafa yeni taşınanlar gelicek şöyle güzel bi yemek hazırla. '

^ Evet güzel yemek yapardım ve annem bazen benim yemek yapmamı isterdi.^

'Ne yemeği ne komşusu ya saat kaç ?'

'On buçuk '

'Hı hıı, Hmm'

'Kızım kalksana'

'Bi uyutmadınız amk'

'Düzgün konuş. Kızım nolur akşama o siyah kıyafetlerden giyme'

'Ben sizle yemiycem ki , akşam Bizim Mekan'a gidicem'

'Olur mu öyle şey'

'Olur olur hadi çıkda giyiniyim işim var dışarda biraz Eda ile buluşup konser için kıyafet bakıcam'

'İyi kızım sen bilirsin hadi giyin' dedi ve çıktı annem. Hıı ben size kendimi tanıtmadım. Ben Arya . Hayattan hiç bi beklentisi olmayan , metal-rock takılan , siyahtan başka renk giymeyen bir adet ben. Bu kadar yani hiç bi özelliğim yok. Bizim bi arkadaş grubu var , onlar dışında da pek çevrem yok zaten. 

Fiziksel özelliklerimden bahsetmek gerekirse ; Düzgün bi fiziğim var , saçlarımın rengi : üst kısımlar turuncu alt taraflara doğru renk açılarak gidiyor (Multimedia'da saçları ve giydiği kıyafler var , merak edenler için ). Saçımı böyle boyattığımda annem neredeyse ağlama noktasına gelmişti ama artık onlarda beni böyle kabullendiler. Yeşil gözlerim var ve o kadar. Başka bişey yok.

  Yataktan kalkıp işlerimi halledip kıyafetlerimi giydiğimde annemler gitmişti. Bende yemek yapılacak malzemeleri tezgaha dizip yemek yapmaya koyuldum. Tavuk sote ve pilav yapıyodum. Annemin en sevdiği yemek ve benimde yapmayı en iyi bildiğim yemek. Annemi mutlu etmeyi seviyodum. Normal davrandığım tek kişi o zaten.

 Yemeği tamamladığımda dolaba koyup üstümü başımı düzeltip Eda ile buluştum. Eda, en yakın arkadaşımdı. Onunla takılmayı seviyodum.

Eda ile buluştuktan sonra direkt ünlülerin tişörtlerini satan bi mağzaya girdik ve tişört bakmaya başladık. Ben Metallica tişörtü alırken , Eda; AC-DC tişörtü aldı. Parayı ödeyip mağazadan çıktık.

  Az önce çıktığımız mağzanın tam karşısında bi mağaza daha var ve tam benlik. Yırtık kotlar , deri tayltlar , zımbalı ceketler. Aklınıza gelebilicek her şey vardı orada. Oraya da girip diz kısmı tamamen yırtık siyah dar pantalon aldık ikimizde. Evet! Ne var yani aynı giyinmeyi seviyorsak? :D 

  Alışverişi bitirdikten sonra BBF  ile vedalaşıp eve döndüm ( Eda'dan arada bir böyle bahsederim o da benden aynı şekilde bahseder. Best Bitch Forever) Annem ile babam hala yoktu. Babam zaten çalışıyor o normal, annemde alışverişe falan daldı heralde diye düşündüm. 

 Saat 17.35'di. Bende vakit geçirmek için önce masayı hazırladım sonra da üzerime battaniye alıp 3'lü koltuğa yayıldım. Zulalarımı da aldıktan sonra hazırdım film izlemeye. Canım korku filmi izlemek istiyordu bende bi korku filmi açtım leptop'tan. Filmin bitişine doğru abur cuburlarım da bitmişti. Yenilerini almaya üşenmiştim sonra bi anda kendimi uyurken buldum. Tahminen 1-2 saat sonra başımda bağıran bir adet anne , bana bakan bir adet yeni taşınan komşu ve bir adet sırıtarak beni izleyen yeni taşınanların oğlu olduğunu - düşündüğüm çocukla karşılaştım. 

'Noluyo lan '

'Kızım uyuya kalmışsın sen şu 'Sizin Mekan' dediğin yere gitmiycekmiydin?'

Black İn BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin