Titel: Life of a Directioner
Writer: @nicetomeetyou3
Parts: 29
Status: on hold
Het leven van een directiner Voel jij je ook alsof er iets mist in je leven? Je voelt je blij met je familie en je bent gelukkig met je leven. Je hart is bijna compleet maar er ontbreekt een stukje. Of meer bepaalt er ontbreekt iemand. En je weet wie die persoon is, en je houd van hem evenveel als je houd van je leven. Maar dan besef je dat Hij niet eens weet dat je bestaat. Het was nooit de bedoeling van Diana om een directioner te worden. Ze hield van haar leven en was gelukkig met alles wat ze had, maar op een dag werd ze ...... een fan. Alice was boos op haar zelf omdat ze nooit één van hen wou zijn. Maar toch gebeurde het.......ze werd een directioner Haar familie denkt dat ze gek is van die jongens maar niemand begrijpt haar, behalve haar vriendinnen. Niemand begrijpt hoe hard het is om een fan te zijn. Hoe moeilijk, pijnlijk en hard om van de jongens te houden. Niemand begrijpt haar, niemand snapt hoe hard het is dat je beseft dat Liam, Louis, Harry, Zayn en Niall niet eens weten dat je bestaat. En nooit van je zullen houden. Ze droomde altijd dat ze op een dag mevrouw Styles zou worden. Maar dan beseft ze dat Ze gewoon een andere fan voor hen is. Gewoon een andere fan. Niets bijzonder. Gewoon een meisje uit de duizenden meisjes die van One Direction houden. Ze is niemand bijzonder gewoon een zeventien jaar oud meisje......
Me: Superr leuk boek!! Ze is echt een super schrijfster (: Goede aanrader :D Ik geef het voor over aan Charlotte
Writer: Ik heb heel lang na gedacht of ik voor Engelse of Nederlandse boeken zou gaan. Uiteindelijk ben ik voor Nederlands gegaan omdat het natuurlijk een stuk makkelijker is en ik het dan niet hoef te vertalen enzo. :P Ook heb ik heel lang na gedacht wat mijn verhaal inhoud en hoe het eindigt en vooral belangrijk hoe het begint :)
Maar voor al het allerbelangrijkste wat voor soort verhaal het ging worden en waarover. Uiteindelijk kwam ik op het idee om het over directioners te doen. Het moest een soort verhaal worden over iets wat ieder zou kunnen overkomen. En iedereen dan ook Diana (de hoofdpersoon uit het boek) zou begrijpen.
Toen ik net het eerste hoofdstukje had, dacht ik echt. Wouw kapot slecht. xD Wat nou als niemand dit leest? Wat nou als ik haat krijg? Maar toen ik het plaatste kreeg ik veel lieve reacties. - Iedereen heel erg bedankt daar voor <3 - Ik waardeer mensen heel erg die op mijn verhaal voten! Ik had zo in zo al niet verwacht dat mijn verhaal boven de 5000 lezers zou komen. Nou ik zit er nu dik boven! :D Ik ben zo blij dat mensen mijn boek lezen en het leuk vinden! (me: Je verdient het lieverd! xx) Bij elk hoofdstukje voel ik me gewoon blijer. Bedankt lieve lezers voor het lezen, commenten en voten. Liefs Charlotte <3
JE LEEST
wattpad boekrecensies
De TodoHeyy ik ben Joy en ben dol op lezen...!! In dit recensies boek van wattpad boeken kun je nieuwe boeken lezen mocht je ze niet kennen en je kan er natuurlijk ook inspiratie van krijgen... Wil je er ook in met jou boek... Comment met welk boek:))) vee...