33.Bölüm

15.1K 302 14
                                    


Herkesin şaşkın bakışları eşliğinde el ele girdi odaya Begüm ve Barış..

Melis dolu dolu gözlerini pencereye çevirdi ve dışarıyı izlemeye başladı.Barış'ı yeni yeni unutmaya başlamıştı onun yüzüne bakmak,görmek istemiyordu.

Barış odaya girdiği andan beri Melis'i izliyordu..

"Barış.." Kerem'in sesiyle kendine geldi Barış.

"Gözümüz aydın.Fıstığım doğmuş.." Barış Zeynep'in yanına gelip Deniz'le oynamaya başladı.

"Herkese merhaba." dedi çekingen bir sesle Begüm.Ama kimseden cevap alamadı.Tek bir kişi dışında..Melis.

"Sanada merhaba." Melis yüzüne sahte gülümsemesini yerleştirip Begüm'ün yanına gitti ve selamlaştı.

"Hayırlı olsun..Yani Barış'la sana.." odadaki herkes onları izliyordu.

"Te-teşekkürler."

"Ah seni de tebrik ederim Barış." dedi Melis.

"...Sa-sağol."

Melis Aksel'in elini tuttu. "Zeynep biz kantine gidip gelicez.Sana bişeyler alalım mı canım?"

"Yok tatlım teşekkür ederim."

"Tamam."

Melis Aksel'in elini tuttuğunda Barış'ın yüz ifadesini gören Begüm bi hayli bozulmuştu..

"Zeynepcim benim gitmem lazım..Eve geçtiğinizde gelirim tamam.Tekrar gözünüz aydın." dedi Levent.

"Tamam Levo.Sağol canım."

Odadan çıktı Levo..Begüm'ü Barış'la görmeye daha fazla dayanamazdı..Daha Begüm'ün yaşadığını öğrendiğine doğru düzgün sevinemeden şimdi onu Barış'la görmek..

Odada sadece YağCan,ZeyKer ve BegBar kalmıştı.

"Barış sen bi gelsene abicim benle."

"Tamam."

Kerem ve Barış odadan çıktı.

"Napıyosun olum sen?"

"İyi abi sen?"

"Bak Barış sana bi yapıştırırım şimdi."

"Tamam tamam.Nasıl napıyorum?"

"Kızı nikah masasında bıraktın şimdi karşısına eski sevgilinle el ele mi çıkıyosun?" Bak böyle söyleyince çok ironik oldu.

"Kerem..Ben Melis'i bıraktım çünkü ben onu haketmiyorum.Benim yüzünden bir daha çocuğu olmıycak.Ben onun yüzüne bakamazdım."

"Aptal!Onun sana en çok ihtiyacı olduğu zaman yanında olmalıydın.O herşeye rağmen seni seçmişti.Sen ise onu en mutlu gününde yalnız bıraktın."

"Kerem.Abi tartışmayalım..Bak..O Aksel'le..Bende Begüm'le..İkimizde başka yollardayız artık.O yolda bi daha kesişmez."

"Senin yolunu sikeyim Barış."

"Kerem..Tartışmayalım.Bitti gitti..Yiğenimi sevmeye geldim.."

"İyi gir sev."

"Yapma be abi.Sen yapma bari."

"Sen Begüm'ü seviyo musun?"

"Kerem.."

"Barış cevap?"

Hayatıma Yeniden Hoşgeldin SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin