⇨1⇦

47 8 3
                                    

Jsem Nella. Je mi 13 a miluju sny. Vše se ale změnilo, když mé kamarádky přestaly mít sny.
Bylo to takhle:Šla jsem jako každý jiný den do školy a potkala jsem Katherine. „Ahoj Katherine! "Vykřikla jsem,aby si mne všimla.
„Ooh! Nellí! Musím ti něco říct. Už týden se mi nezdál žádný sen. "
„Oh, to se nemusíš ničeho bát. Je to jen tím, že jsi je zapomněla. Nemáš se čeho bát. "
„Ale já si je obvykle pamatuji! "
„Tak to už je horší. Něco s tím udělám. Kouknu se na všelijaké stránky na internetu a hlavně se podívám do mé knížky o snech. Moje kniha nikdy nelže."
Potom přišly i další moje kámošky, že se jim stalo to stejné.
A teď je 15:17. Jdu se kouknout prvně do té knížky. Tato knížka je totiž kouzelná. Takže... Strana 194. Pomalu otáčím stránky, abych ji nepřeskočila. Tady to je!
Má kamarádka přestala mít sny. Co to znamená??
Klára, 11
Milá Kláro, je to kvůli tzv. Zloději snů. Zloděj snů krade sny dětem, kteří nemají odvahu. Pokud ty máš sny, tak máš možnost zachránit sny dětem na celém světě. Může vás být více, ale jakmile získá všechny sny, vezme sny i odvážných. Není moc času nazbyt.

Tak to je síla. „Vyfotím to a pošlu to Katherine. "
Nella Krampolová:Ahoj Katherine, posílám ti fotku. To je to, co jsi chtěla vědět.
Nella Krampolová:poslal/a obrázek

Katherine Mayfair:Ou. To snad ne. Víš co to znamená?? Že TY můžeš zachránit sny.
Nella Krampolová:No právě! Už dnes ve snu se o to pokusím.
Katherine Mayfair:Dávej na sebe pozor!

Je večer. Jdu spát. Bojím se usnout, ale musím to udělat. Musím zachránit sny.
◎◎◎
Kde to jsem? Ooo ne,ooo ne. Já jsem ve snu. Předemnou jsou květiny ze všelijakých sladkostí. Jdu k jedné blíže a olíznu ji. Hmmm je to.....dobré. Kousnu do ní a ucítím bolest. AU! Je to tvrdé. A tak tu květinu začnu žužlat. V dáli uvidím temný stín. „Hej, ty tam! Nevíš, kde najdu Zloděje snů? " zeptám se, ale stín neodpovídá.
„Já jsem Zloděj snů, ty hloupá! " řekne a já se zaleknu.
„Pusť ty sny! "
„Taková malá holka mě Zloději snů nebude říkat co mám dělat! "

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 22, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Zloděj snů Kde žijí příběhy. Začni objevovat