1

10 2 0
                                    

Tikrai?- juokėmes su Lile eidamos Londono kiek tamsokomis gatvėmis, mes niekada nebuvome merginos kurios saugojomės, mes galėdavom šlaistytis gatvėmis kiek tik norėdavome.
-Jo ir aš žinoma atstūmiau jį ir jis verkdamas pabėgo- ji pavertė akis ir pasimaivė taip sukeldama man dydelia šypsena veide.- Na, o kaip tau?- ji nusijuokė aš pavarčiau akis.
-Na, jei Emilis manęs nesekiotu VISUR viskas būtų tikrai gerai..- kiek irzliai pasakiau- jis mane net iki tuoalėto atsekė- skundžausi draugei kuri visada mane suprasdavo.
-Na, bet jis tau nepatinka taip?- dirstelėjo į mane atsidūsau ir papurčiau galvą.
-Žinoma, kad ne.. Jis visiška priešingybė man, man net būnant su juo ima pyktis nuo jos mastysenos- pamosavau rankomis suraugdama kaktą, Lile lig kažką mastytu tylėjo ir mes lėtai žingsniukai ėjome gatve kurioje žmonių nebebuvo daug, pro vitrynas matydavosi žmonės kurie sedėdavo kavinėse ir kalbėdavo su draugais, o galbūt net artimaisiais, jie atrodė tikrai laimingi ir net mane apliedavo tas begalinis džiaugmo jausmas.
-Žinai, o jei mes padarytume taip, kad Emilis nebegalės prieti prie tavęs?- Lilės evil smile (velnio šypsena) papuošė veidą, visada žinojau, kad jei ji kažką sugalvojo visada tai būna įdealu! Mano veide šmėstelėjo maža šypsenytė.
-Kad ir ką sugalvojai myliu tave- džiūgiai apkabinau ją ir mes nusijuokusios patraukėm namų link.
***
Įėjau į namus ir ramiai nusimoviau batus, užsimoviau savo šiltas tapkes ir nušlepsėjau į virtuvę joje sukiojis ponia Ana Wilson.
-Labas vakaras Ana Wilson- šyptelėjau savo tarnaitei, ji atsisuko į mane ir sušildė mane savo jaukia šypsena.
-Ah, Ariele, labas- ji vėl nusigrežė prie viryklės- ar valgysi kažko?- ji neatsigreždama paklausė.
-Ne, dėkui- maloniai atsakiau- nežinote kada tėvai grįš?- paklausiau jos, Ana atsisukus liūdnai šyptelėjo.
-Jų atostogos prasitesė žymei ilgesniam laikui- ji atsidūso ir ir toliau sukiojosi prie viryklės.
-Aišku, o jūs šiandien nakvosite čia?- paklausiau ir papurenau savo plaukus. Ana įdėjo kažką į lekšutę ir padėjo ant stalo.
-Dėje ne- ji trumpam žvilgtelėjo ir pažvelgė į laikrodį ant jos riešo.
Aš linktelėjau.
-O ar bus Džo ir Filis?- paklausiau. Džo ir Filis yra mano asmeniniai sargybiniai, bet ne. Jie manęs nei sekioja nei ką jie tiesiog būna kai nėra mano tėvų ir panašiai.
-Taip, šiandien tavo tėvai juos pakvietė ir jie mielai sutiko- ji atsisėdo ant kedės ir atsirėmė ranką galvą.
-Ah.. puiku- malonia šypsena šyptelėjau jai- jei norite galite eiti į svetaine įsijungti televizorių..- sutrikau nuo savo pasakytu žodžių, bet nepasimečiau. Ana linktelėjo ir atsistojus nuėjo į svetainę, o aš į kambarį. Įėjau į kambarį ir nudribau ant lovos, pasiemiau savo telefoną ir radau žinutę nuo Lilės.
♡Hey, suradau tau kai ką :*♡
Wut? :D man nieko nereikėjo
Jis Zayn, ryt eisim iki jo ir jis pamokis Emilį ;)
Pala, pala... ar aš to noriu? Atsidūsau. Galbūt jis nebelis...
♡ohh, okay :')♡
Atsistojau ir ėjau daryti namų darbų, nors ir rytoj mereike į mokyklą...
Viską susitvarkiusi atsidūsau ir pasiėmus kompiuterį prisijungiau prie fb.
Gavau žinute nuo Emilio, suurzgiau.

Emilis: Labukas :*
                               Seen 21:14

Užverčiau kompiutrį, nes nuotaikos nebebuvo visiškai niekam...mano telefonas suvibravo atrakinau jį ir prisimerkiau...

Nežinomas nr.:  Ryt kavinėje. 12val. Ryto. Z.M.

Visiškai nieko nesupratus peikandau lūpą, ką man daryti?
Aš: Kas rašo?
Atsakymo negavau. Šūdas, ką man daryti?!
Hey, ar gavai žinute nuo jo? ♡
Gavus tokia žinutę nuo Lilės nustebau tai turbūt ji prašė, kad parašytu nepažistamasis.
Gavau, kas jis?♡
♡Tiesiog būk, jis tavo variantas atsikratyti Emilio ;*♡
Atsiguliau į lovą ir žiūrėjau televizorių.

*********RYTAS************

Tingiai pramerkiau akis ir susiraukiau, ar aš vakar užmigau? Patryniau akis ir suinkštus išsiropščiau iš lovos, pažvelgiau į laikrodį ir susiraukiau 8 val... Gerai man reikia nusiprausti... užsimoviau savo minkštas tapkutes ir nušlepsėjau prie savo didelios spintos, plačiai atvėrus duris pagriebiau savo juodus, aptemptus džinsus ir rausva crop top'ą. Apsisukus ant kulno nudundėjau į savo vone, greit įlipau į dušą ir atsidusau nusireguliavus tinkama vandenį aš ištrinkiau galvą ir nušvečiau veidą, savo liauną kūną nusausinau mėlynu rankšluoščiu tada nusausinau ir plaukus. Savo kojomis užsitempiau džinsus ir užsisegus liemenėlę užsimečiau crop top'ą greit išdumiau iš vonios, susitvarkiau plaukus ir juos sušukavau, padažiau akis, lūpas. Pažvelgiau į laikrodį... 9:37 gerai... nusileidau  laiptais žemyn virtuvėje ižgirdau mamos balsą, todėl nieko nelaukdama pradėjau bėgti.
-Mama!- sušukau ir apsidžiaugus ją apkabinau, mama nusijuokė ir stipriai, bet švelniai apkabino mane....

Pirma trumpa, nuobodi dalis, pradžioje dalis bus trumpokos 🦄☺ jei patiko VOTE, KOMENTARŲŲŲ 😘
Suprantu pirmos dalys gal būt bus neidomios, bet palikdami komentarą mane įkvėpsite 😊
                 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 30, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Why, bith?! Z.MWhere stories live. Discover now