1

239 14 2
                                    

Halk léptekkel osontam Gréta szobálya elé. Lassan benyitottam és láttam ,hogy alszik.Neki futásból ráugrotam.
-A jó életbe máshogy nem tudtál volna felkelteni?
-De .De akkor nem lenne vicces ,amúgy boldog szülinapot.
-Köszönöm de most már szállj le rólam.
-Oksi.
Leszáltam róla és gyors kivetem a táskamból a koncert jegyeket és oda adtam neki.
-Uristen Hanna köszönöm szépen ,már tök régen elakartam meni New Hope club koncertjére.Imádom őket.
-Szívesen már megérte ezt az ajándékot adni neked,csak hogy láthassam ezt nagy vigyort az arcodon.Tudod mi még a jó?
- nem mi?
-az hogy ma lesz a koncert.
-Na ne tényleg itt Budapesten!?
- na de.
- ez anyira jó.
-Igy igaz és ma délután lesz.
-Tehát akkor ez azt jelenti , hogy lemegyünk enni és utána ruhákat fogunk próbálni .
-Csak a magad nevében beszélj , mert én így megyek ahogy vagyok.
-Na ne már tiszta unalmas a megjelenesed egy fekete nadrág ,egy fehér póló és egy farmer dzseki na meg a fekete vans cipőd.
- nekem így jó Gréta...
- igen tudom te szeretsz az unalmas ruháidban lenni és elkerülni a feltünést.
- így igaz és te helyetem is ott vagy a figyelem középpontjába.
-igen de neked is kellene nem csak nekem.
- tudom és már dolgozom a dolgokon.
- ühüm tavaly is ezt mondtad meg mióta a gimibe járunk.
-arról nem tehetek ,hogy bénán kommunikálók az emberekkel.
-Pontosítok általában csak pár szót szólsz a barátainkhoz és szinte ennyi a beszéded.
- hát ha úgy vesszük inkább a tiéd mint az enyémek.
-oke szerintem hagyjuk ezt a témát.
- egyetértek
-De azt tudd hogy én így szeretlek,ahogy vagy.
- én is .
És megöleltük egy mást utána pedig elkísértem enni Grétát .

***
Már csak egy ember ált előttünk a sorban ezért elkezdtem elő venni a jegyet ,de nem találtam a táskában a zsebemben se.
-Minden rendben Hanna??
-nem! Nem találom a jegyem a koncertre.
-Mi??? De hol hagytad el?? Mikor elindultunk akkor még meg volt.
- igen akkor még meg volt és fogalmam sincs hol hagytam el.
- a jegyeket szeretném.
Gréta kérdően nézzet rám hogy most akkor még is mi legyen.
-elmegyek megkeresni a jegyem te addig menj és élvezd a koncertet.
- nem.megyek veled keresni ...
-Nem Gréta . Élvezd a koncertet úgy is erre vártál és amúgy is gyorsan megkeresem és jövök utánad.
- lányok haladhatnánk van jobb dolgom is mint önöket hallgatni.
Meg a sor is türelmetlenkedik.
-Oke jól van megyek , de siess .
- oké sietni fogok.
Már rohantam is vissza az útvonalunkon, amin jöttünk. Közben észre vettem milyen hosszú kígyózó sor állt mögöttünk.Kétlem hogy vissza érek a koncert kezdetére.

***
Rohantam a jegyemmel a kezemben.De még mindig álltak a sorban pedig már ment a koncert.
Még 10 percet álltam a sorban mire sorra kerültem.Gyors odatam a jegyet és kaptam cserébe karszalagot és már mentem a koncertre.
Igazából semmit nem láttam a koncertből ,mert leghátul voltam és természetesen 163 cm-el nem mentem sokra így csak hallgattam a zenéjüket ,ami egész jó volt. Na meg a koncert végét hallgattam csak. Így jár, aki elhagya a jegyét.
Közben megbeszéltük grétával hogy a kijáratnál találkozunk.
- Na milyen volt a koncert???
-nagyon jó volt és imádtam és asszem szemeztem Blake Richardsonal ez anyira menő.
- ki az a Blake Richardson???
- jelemző ez rád Hanna.
És elkezdett röhögni rajtam. Most tényleg ekkora hülyeséget kérdeztem volna??
-Most miért röhögsz rajtam??
-Hát mert már meséltem az együttesről na meg még meg is mutattam őket, hogy ki kicsoda.
-Aha hát nekem még mindig nem rémlik semmi.
-Akkor nagyon figyelhetél rám mikor ezt magyaráztam na mindegy majd elmesélem ha holnap át jössz hozzánk .
-Oksi .
- amúgy meg nem is csodálom hogy így reagáltál hisz néha még azt is meg kérdezed hogy kicsoda az osztály társunk....
Be se fejezte a mondatott ,mert szét röhögte magát.
Mi után jól kiröhögte magát hazza indultunk.
-Neked hogy tetszett a New Hope clube koncertje Hanna?
-Hát jó volt bár csak a végére értem oda.
-Semmi baj én felvettem az egészet tehát majd át küldöm vagy holnap mikor át jössz megnézzük.
-Oke felölem rendben.
Még beszélgettünk a koncertről majd elbúcsúztunk és mentem haza.Gyors bedöltem ágyamba és már aludtam is.

Remélem tetszeni fog a történet 😊  jó olvasást hozzá.😊comenteket szívesen elfogadok.

Minden véletlen ?! [Szünetel]Where stories live. Discover now