O Jimin και o Rap Monster εισέβαλαν στο δωμάτιο και μας έβγαλαν από εκείνο το μέρος.Μπήκαμε σε ένα αμάξι που οδηγούσε ο RapMon..Ελπίζω να μην το καταστρέψει...
Ο Jimin με κρατούσε το χέρι και ο Suga με σταυρωμένα τα χέρια ξεγυσουσε κοιτώντας έξω από το παράθυρο.
Χωρίς να το καταλάβω το κεφάλι μου έπεσε στον όμο του Jimin ειμουν πολύ εξαντλημένη για κάποιον λόγο.Ελπιζω να μην τον πείραξε.
Jimin POV'S:
Όταν μπήκαμε στο αμάξι κρατούσα σφιχτά το χέρι της Βενιτα.Η καημενη έτρεμε..Κατσε κάτσε..Μόλις ξάπλωσε στον όμο μου;ΟΜΓΓΓΓΓΓΓΓ τι γλυκιά!!!!!
Suga:Θα τα κατάφερνα και μόνος μου,δε χρειάζοταν να μας σωσετε...
Είπε ξεφυσοντας.Ναι καλά οκευ..
RM:Παρακαλούμε Yoongi..
Λεει ειρωνικά.Φτάσαμε στο dorm μας και η Βενιτα είχε ήδη κοιμηθεί.Την πήρα αγκαλιά μέχρι πάνω.Ιιιι,τσιριζα από μέσα μου..
Ωχ άνοιξε τα μάτια της..Αμάν..Αμάν μόλις έφυγε από την αγκαλιά μου και με κοιτάει..Γαμωτο...
Βενιτας ΡΟV:
Άνοιξα τα μάτια μου και ένιωθα πως ειμουν στον αέρα,κοίταξα πάνω και συνειδητοποίησα πως βρίσκουμε στην αγκαλιά του Jimin...όμγγ
Σηκώνομαι και τον κοιτάω.Χαμογελαει.Αχ..Ο Rap Monster ανοιξε την πόρτα και μπηκαμε μέσα..Κάθισα στον καναπέ και ο Suga στον άλλον.Ο Jimin μας έφερε τσαϊ και κουλουρακιααά..
RM:Τι έγινε και σας έπιασαν αυτή την φορά;
Λέει και καθετε στον άλλον καναπε.-Να ε-
Suga:Αυτή φταίει!
Με δείχνει με το δάχτυλο του ενώ με διέκοψε .-ΑΑΑ για να σου πω εσένα,ήταν ατύχημα δεν το ήξερα,πως κάνεις έτσι;
Suga:Ατύχημα το λες να φωνάζεις σαν υστερική ΓΙΑΤΙ ΦΟΡΑΩ ΜΑΥΡΑ!?!?
RM:Ηρεμιστε και οι δύο.Βενιτα καλη μου αδερφη..
Μου πιάνει τα χέρια.Κατσε τι; Αδερφή???-Πως με είπες;
RM: Αδελφή.
-Εεε;;
Suga:Σου είπα πρόβλημα εχει...
RapMonster:Βενιτα..Μικρη μου αδερφη..
-ΕΕΕ?!
Μόλις ο Rap Monster πήγε να μιλήσει ο Jin μπήκε μέσα στο καθιστικό.
Jin:έτοιμο το φαϊ!!!!
Λέει καθώς βγάζει την πόδια από την μέση του.Suga:Δεν πεινάμε,φύγε.
YOU ARE READING
My Bangtan Story💘//Kpop Fanfiction//
FanfictionΠάλι αυτούς τους Κινέζους ακούς ,δεν βαρέθηκες; Σαν κορίτσια ειναι!!! Made in China όλοι τους είναι ,ίδια ράτσα ... Τι Κορέα και πράσινα άλογα?Κάτσε στην Πατρίδα σου να κάνεις παιδιά και να έχεις οικογένεια που θες να γίνεις και χορεύτρια.. Που είνα...